1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Is it cheaper to call after …

"Is it cheaper to call after nine?"

Fordítás:Olcsóbb kilenc után telefonálni?

February 20, 2014

13 hozzászólás


bigeerzsi

Olcsóbb hívni kilenc után? ez nem jó?


Harga

Szerintem jó. Nekem így elfogadta: Kilenc után olcsóbb hívni?


Jpiroska

Tényleg mond valamit az after és a nine között. Csak én hallom, vagy más is?


Csaba666

gyorsban mondja a"the"-t. Én is úgy hallom!


RostaCsaba

Igen, igen! Csak elharapja! Fel is tűnt, mert helytelen ott the-t használni!


ZsmbokGza

Én nem hallotam semmit.


csabicska

A "telefonálás" miért nem jó?


quruc90

Jó az. Jelentsd.


Mickey719886

Olcsóbb telefonálni kilenctől ?


ironcameleon

after nine - kilenc után


IzabellaKo7

Olcsóbb telefonalni 9 után? Ezt miért nem fogadta el?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.