"Is it cheaper to call after nine?"

Fordítás:Olcsóbb kilenc után telefonálni?

4 éve

9 hozzászólás


bigeerzsi

Olcsóbb hívni kilenc után? ez nem jó?

4 éve

Harga
Harga

Szerintem jó. Nekem így elfogadta: Kilenc után olcsóbb hívni?

4 éve

timi839

Elfogadta

4 éve

Jpiroska

Tényleg mond valamit az after és a nine között. Csak én hallom, vagy más is?

4 éve

Csaba666

gyorsban mondja a"the"-t. Én is úgy hallom!

4 éve

RostaCsaba

Igen, igen! Csak elharapja! Fel is tűnt, mert helytelen ott the-t használni!

4 éve

quruc90

Tényleg :D

3 éve

csabicska

A "telefonálás" miért nem jó?

4 éve

quruc90

Jó az. Jelentsd.

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.