"Is it cheaper to call after nine?"

Fordítás:Olcsóbb kilenc után telefonálni?

February 20, 2014

10 hozzászólás


bigeerzsi

Olcsóbb hívni kilenc után? ez nem jó?

February 20, 2014

Harga

Szerintem jó. Nekem így elfogadta: Kilenc után olcsóbb hívni?

April 4, 2014

timi839

Elfogadta

May 9, 2014

Jpiroska

Tényleg mond valamit az after és a nine között. Csak én hallom, vagy más is?

March 13, 2014

Csaba666

gyorsban mondja a"the"-t. Én is úgy hallom!

March 17, 2014

RostaCsaba

Igen, igen! Csak elharapja! Fel is tűnt, mert helytelen ott the-t használni!

May 6, 2014

quruc90

Tényleg :D

October 23, 2014

csabicska

A "telefonálás" miért nem jó?

March 29, 2014

quruc90

Jó az. Jelentsd.

October 23, 2014

Mickey719886

Olcsóbb telefonálni kilenctől ?

July 24, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.