"Ihavepresentedallthedocuments."

Překlad:Já jsem předložil všechny dokumenty.

před 2 roky

23 komentářů


KarelPaur

proč je špatně ,, prezentoval jsem ..........

před 2 roky

Daku_
Daku_

Taky by mě to zajímalo...

před 1 rokem

KobillaBong

Přidávám se..

před 1 rokem

KarelPaur

Již dva roky čekám na odpověď. Je mi jasné že trpělivost růže přináší. Ale jak na být dlouhá?☺ Použil jsem proto tlačítko nahlášení,, má odpověď měla být přijata''

před 2 týdny

knihomoll

Souhlas

před 1 dnem

Pavel133

"predlozil jsem vsechny ty dokumenty" neuznava, neni rozdil v anglicke vete bez pouziti clenu?

před 3 měsíci

jankopo

Tiež mi to neuznalo!!!

před 2 měsíci

Jar408344
Jar408344

Dobrý den, mohlo by být: "Předložil jsem všechny ty dokumenty" ? Děkuji.

před 4 měsíci

k.filipi

Proč nejde "Představil jsem všechny dokumenty"?

před 2 roky

ortocymen
ortocymen

Protože sloveso představit nelze použít v tomto kontextu. Sorry

před 2 roky

k.filipi

Představím všechny dokumenty, ve smyslu že je odprezentuji. Na kontextu nevidím nic špatného.

před 2 roky

HonzaZidek
HonzaZidek

Pak je to škaredá čeština :(

před 2 roky

k.filipi

V práci píšu nové dokumenty a když pak s nimi seznamuji vedení, tak jim je "představuji". Není to jen o tom, že bych jim je předkládala k pročtení, ale že je prezentuji. To je ten druhý kontext. Ne škaredá čeština, ale mírně posunutý smysl slovesa.

před 2 roky

HonzaZidek
HonzaZidek

Pořád mi to zní jako anglicismus. My taky v práci mluvíme jako prasata :) Jako módní používání slova "kompetence" ve smyslu "schopnost/dovednost".

před 2 roky

Daniel350515

Hm, a co tak:" Odprezentoval jsem vsechny dokumenty"?

před 8 měsíci

Filip839251

Dobrý den chtěl bych poprosit o zodpovězení dotazů Proč je špatně: Prezentoval jsem...

před 7 měsíci

Vladim995107

Proč tam nesmí být "všechny ty dokumenty"?. Je to mnozne číslo tak tam člen být nemusí. Jestliže tan v AJ je, tak by se asi měl přeložit. Jsou to asi nějaké TY (vyžádané) dokumenty. Tak jsem to aspoň já pochopil.

před 3 měsíci

tomasfiala
tomasfiala

Dobrý den, v principu se připojím ke komentářům nahoře. Řekl bych, že věta "Prezentoval jsem všechny ty dokumenty" celkem vystihuje anglický originál, nebo se pletu? Děkuji předem za vysvětlení.

před 1 měsícem

LZt9pqgI

nechápu proč je chybně : představil jsem všechny dokumenty????

před 1 měsícem

renata150951

Ona řekla talkimens!!!

před 11 měsíci

renata150951

Kdo tomu má rozumět!!!

před 11 měsíci

L000SER

Nemůže být - Představil jsem všechny dokumenty?

před 4 měsíci

KarelPaur

Již dva roky čekám na odpověď. Je mi jasné že trpělivost růže přináší. Ale jak na být dlouhá?☺ Použil jsem proto tlačítko nahlášení,, má odpověď měla být přijata''

před 2 týdny
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.