Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"I have presented all the documents."

Překlad:Já jsem předložil všechny dokumenty.

0
před 1 rokem

13 komentářů


KarelPaur

proč je špatně ,, prezentoval jsem ..........

3
Odpovědět1před 1 rokem

Daku_
Daku_

Taky by mě to zajímalo...

0
Odpovědět1před 1 rokem

KobillaBong

Přidávám se..

0
Odpovědět1před 9 měsíci

k.filipi

Proč nejde "Představil jsem všechny dokumenty"?

1
Odpovědět1před 1 rokem

ortocymen
ortocymen

Protože sloveso představit nelze použít v tomto kontextu. Sorry

0
Odpovědětpřed 1 rokem

k.filipi

Představím všechny dokumenty, ve smyslu že je odprezentuji. Na kontextu nevidím nic špatného.

0
Odpovědět1před 1 rokem

HonzaZidek
HonzaZidek

Pak je to škaredá čeština :(

0
Odpovědětpřed 1 rokem

k.filipi

V práci píšu nové dokumenty a když pak s nimi seznamuji vedení, tak jim je "představuji". Není to jen o tom, že bych jim je předkládala k pročtení, ale že je prezentuji. To je ten druhý kontext. Ne škaredá čeština, ale mírně posunutý smysl slovesa.

2
Odpovědětpřed 1 rokem

HonzaZidek
HonzaZidek

Pořád mi to zní jako anglicismus. My taky v práci mluvíme jako prasata :) Jako módní používání slova "kompetence" ve smyslu "schopnost/dovednost".

0
před 1 rokem

Daniel350515

Hm, a co tak:" Oprezentoval jsem vsechny dokumenty"?

0
Odpovědětpřed 3 měsíci

renata150951

Ona řekla talkimens!!!

0
Odpovědětpřed 6 měsíci

renata150951

Kdo tomu má rozumět!!!

0
Odpovědětpřed 6 měsíci

Filip839251

Dobrý den chtěl bych poprosit o zodpovězení dotazů Proč je špatně: Prezentoval jsem...

0
Odpovědětpřed 2 měsíci