A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"You do the minimum work."

Fordítás:A minimális munkát végzed el.

0
4 éve

17 hozzászólás


SmithKerry

Ez egy nagyon durva mondat! Iszonyat gyorsan beszél. Szerintem nincs ember aki elsőre megérti miről van szó

13
Válasz4 éve

cselida

Annyira hadar, hogy teljesen érthetetlen. Legalább olyan, mintha az angoloknak a Gáspár Laci tanítaná a magyar kiejtést.

16
Válasz3 éve

fafeju

Egyre hulyebb mondatokat krealnak a keszitok..

11
Válasz3 éve

tibo1977

Ez egy igen rossz, életszerűtlen mondat. Szerintem.

8
Válasz3 éve

BoglrkaSzc

Te jó ég! Azt nem fogadta el, hogy Elvégzed a minimális munkát. Pedig az ugyanazt jelenti, nem? :-o

5
Válasz4 éve

Robert413328

Nem tudom hogy vagytok vele de nekem minden majdnem elsore ment

2
Válasz1 éve

i_l_d_i_k_e

te dolgozol a legkevesebbet-nekem ez ezt jelenti

1
Válasz4 éve

Papucska
Papucska

"Keveset dolgozol" nem jó? Mert?

0
Válasz4 éve

amukbazso

Csinald meg a minimalis munkat ezt nem fogadta el mondvan hogy... csinalod meg a minimalis munkat ... A jo forditas... :( szivas neha boszant ezva program de doulibgo fuggo vagyok

0
Válasz3 éve

gaalmosch

Nem felszólítás

0
Válasz1 éve

narancs12

A kevés munka nem minimum munka??Szerintem a jelentése ugyanaz!!

0
Válasz3 éve

narancs12

A minimum helyett monument értettem.Vagyis nem jöttem rá,hogy mit mond.

0
Válasz3 éve

T.Timea

vegzed csak a legkevesebb munkat? Ez annyira magyartalan.

0
Válasz3 éve

Papucska
Papucska

Nagyon! :) Meg leginkább nem kérdőmondatról van szó!

0
Válasz3 éve

T.Timea

tudom, hogy nem kérdőmondatról van szó, csak kérdésként vetettem fel, hogy ez mégis micsoda...

0
Válasz3 éve

DraSzekr

Igaz Kerry

0
Válasz1 éve

gaalmosch

A minimális munkát végzed el. Ez mostmár a jó válasz

0
Válasz1 éve