A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"You do the minimum work."

Fordítás:A minimális munkát végzed el.

4 éve

17 hozzászólás


SmithKerry

Ez egy nagyon durva mondat! Iszonyat gyorsan beszél. Szerintem nincs ember aki elsőre megérti miről van szó

4 éve

cselida

Annyira hadar, hogy teljesen érthetetlen. Legalább olyan, mintha az angoloknak a Gáspár Laci tanítaná a magyar kiejtést.

3 éve

fafeju

Egyre hulyebb mondatokat krealnak a keszitok..

4 éve

tibo1977

Ez egy igen rossz, életszerűtlen mondat. Szerintem.

3 éve

BoglrkaSzc

Te jó ég! Azt nem fogadta el, hogy Elvégzed a minimális munkát. Pedig az ugyanazt jelenti, nem? :-o

4 éve

Robert413328

Nem tudom hogy vagytok vele de nekem minden majdnem elsore ment

1 éve

i_l_d_i_k_e

te dolgozol a legkevesebbet-nekem ez ezt jelenti

4 éve

Papucska
Papucska

"Keveset dolgozol" nem jó? Mert?

4 éve

amukbazso

Csinald meg a minimalis munkat ezt nem fogadta el mondvan hogy... csinalod meg a minimalis munkat ... A jo forditas... :( szivas neha boszant ezva program de doulibgo fuggo vagyok

3 éve

gaalmosch14

Nem felszólítás

1 éve

narancs12

A kevés munka nem minimum munka??Szerintem a jelentése ugyanaz!!

3 éve

narancs12

A minimum helyett monument értettem.Vagyis nem jöttem rá,hogy mit mond.

3 éve

T.Timea

vegzed csak a legkevesebb munkat? Ez annyira magyartalan.

3 éve

Papucska
Papucska

Nagyon! :) Meg leginkább nem kérdőmondatról van szó!

3 éve

T.Timea

tudom, hogy nem kérdőmondatról van szó, csak kérdésként vetettem fel, hogy ez mégis micsoda...

3 éve

DraSzekr

Igaz Kerry

1 éve

gaalmosch14

A minimális munkát végzed el. Ez mostmár a jó válasz

1 éve