1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "There is a string in my soup…

"There is a string in my soup."

Çeviri:Benim çorbamda bir ip var.

February 20, 2014

33 Yorum


incikin_

Bir not: Bir İngiliz/Amerikalı vs. bu cümleyi görünce muhtemelen "Waiter, there is a fly in my soup" geyiğini hatırlayacaktır.

-Waiter, there is a fly in my soup !
-I’m sorry sir, are you vegetarian?

-Waiter, there is a dead fly in my soup!
-I don’t know sir, perhaps it died after tasting it !

Bunlardan yüzlercesi mevcut...


CorneliusL20

Inci sonra garson kafasina yiyecek di mi corbayi.

Adamla dalga gecer gibi.


ATurkishWoman

Bir de vejetaryen misiniz, diye soruyor. :D


velimurat

İp yerine iplik dedim yanlis dedi


MeteUlku

Iplik = thread Ip = string


NecatiErka

Bence de doğrusu iplik olması gerekir."Çorbanın içinde ip" ancak çorba pişen büyük bir tencere veya kazanın içinde olabilir..


DilsadeGngr

Benimkine de yanlış dedi Ne fark var ki ?


jzlcdh

"ip" demek "hair" olur mu?

Çünkü "There is a string in my soup." çok çok nadir. "There is a hair in my soup." daha yaygın.


MeteUlku

Hair = saç/kıl


FatihMU

"tel'e" ne olmuş, bilerek ip yerine tel yazdım. .


MeteUlku

Dogru oldugunu dusundugunuz cevaplari raporlamak yerine tartisma alanina yazarsaniz, moderatorlerin yorumunuza erisebilmesi zorlasir. Rapor ettiginiz zaman direk rapor edilen cumleler gozukur, dogruysa eklenir. Lutfen cumlelerinizi buraya yazmayin, raporlayin ki daha kolay eklenebilsin.


enanasya

Ya doğru olduğundan emin değilsek! Buraya yazıp bir bilen tarafından yanıtlanmasını bekliyoruz. E zaten burası bunun için var. 27 aralık 3018


yagmurdaml18

Aynen benimkini de kabul etmedi


saresns

Kıldır o kıl, ip olsa duramazsın :D


tugrultosun

çorbamda ip vardır neden olmadı arkadaşlar


Gulsum_Heyder14

Corbamda ip var (dir) olmayacak :)


HulyaCakka

dogru yapmissin .bende corbamin icinde bir ip vardir .dedim dir i kabul etmedi


gkalpfer

Çorbamda ip vardır demek bir tahmindir. İpi görünce çorbamda ip var denir.


HulyaCakka

vardir:var niye kabul gormedi anlam farki yok


MeteUlku

Türkçe'de "-dır"ın kullanım alanı biraz daha farklı. "Çorbamda ip vardır." biraz tuhaf.


HulyaCakka

daha once var i kabul etmemissiniz .simdi vardir dedim yine kabul etmediniz karar verin artik luzumsuz yere can aliyorsunuz lutfen geri verin


gkalpfer

Var ile vardır ın farkı var. Tahmin et bakalım benim cebimde kaç para var? 1.cevap= 100 tl vardır denmesi doğru. 2.cevap 100 tl var denmesi yanlışdır var kesin vardır kesin değil tahmin belki anlamında kullanıyoruz.


TrkErkei

Ali, there hem orada hemde var anlamı taşır, cümle başındaysa var anlamı ortadaysa orada anlamı taşır


vahit25517

string tel anlamına da geliyor tel dedim özellikle yanlış dedi, olmaması lazım:)


muhammedha358620

Hepsini doğru yapıyorum işallah hepsini doğru yaparım


AliLazcan

Buradaki there yi biri bana anlatsın


gkalpfer

There nin üzerine tıklayınca hangi anlamda olduğu çıkıyor.


irfanayaz

Benim corbam da bir ip var. Yanlış diyor, sonra Tüh bu doğru değil diyor Doğru cevap olarak aynısını veriyor.. Şaka mı


Deniz.Tanyeli

Çorbamda bir tel varın neresi yanlış?


Ersin294097

Saç olması gerekmiyor mu, hair yazmıyor ama string in de çorbada işi ne. Saçtır o ip değildir:)


AhmetSerdar

Bu bizde kıl olur. Ne ipi yahu.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.