1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "There is a string in my soup…

"There is a string in my soup."

Çeviri:Benim çorbamda bir ip var.

February 20, 2014

30 Yorum


incikin_

Bir not: Bir İngiliz/Amerikalı vs. bu cümleyi görünce muhtemelen "Waiter, there is a fly in my soup" geyiğini hatırlayacaktır.

-Waiter, there is a fly in my soup !
-I’m sorry sir, are you vegetarian?

-Waiter, there is a dead fly in my soup!
-I don’t know sir, perhaps it died after tasting it !

Bunlardan yüzlercesi mevcut...

July 9, 2016

CorneliusL20

Inci sonra garson kafasina yiyecek di mi corbayi.

Adamla dalga gecer gibi.

May 20, 2017

ATurkishWoman

Bir de vejetaryen misiniz, diye soruyor. :D

June 5, 2018

velimurat

İp yerine iplik dedim yanlis dedi

August 1, 2014

MeteUlku

Iplik = thread Ip = string

February 9, 2016

DilsadeGngr

Benimkine de yanlış dedi Ne fark var ki ?

March 2, 2016

NecatiErka

Bence de doğrusu iplik olması gerekir."Çorbanın içinde ip" ancak çorba pişen büyük bir tencere veya kazanın içinde olabilir..

February 11, 2019

jzlcdh

"ip" demek "hair" olur mu?

Çünkü "There is a string in my soup." çok çok nadir. "There is a hair in my soup." daha yaygın.

October 17, 2015

MeteUlku

Hair = saç/kıl

February 9, 2016

FatihMU

"tel'e" ne olmuş, bilerek ip yerine tel yazdım. .

February 8, 2016

MeteUlku

Dogru oldugunu dusundugunuz cevaplari raporlamak yerine tartisma alanina yazarsaniz, moderatorlerin yorumunuza erisebilmesi zorlasir. Rapor ettiginiz zaman direk rapor edilen cumleler gozukur, dogruysa eklenir. Lutfen cumlelerinizi buraya yazmayin, raporlayin ki daha kolay eklenebilsin.

February 9, 2016

enanasya

Ya doğru olduğundan emin değilsek! Buraya yazıp bir bilen tarafından yanıtlanmasını bekliyoruz. E zaten burası bunun için var. 27 aralık 3018

December 27, 2018

yagmurdaml18

Aynen benimkini de kabul etmedi

December 13, 2017

saresns

Kıldır o kıl, ip olsa duramazsın :D

February 18, 2017

tugrultosun

çorbamda ip vardır neden olmadı arkadaşlar

October 3, 2014

Gulsum_Heyder14

Corbamda ip var (dir) olmayacak :)

July 18, 2017

MeteUlku

Raporlayın.

February 9, 2016

HulyaCakka

dogru yapmissin .bende corbamin icinde bir ip vardir .dedim dir i kabul etmedi

August 8, 2016

gkalpfer

Çorbamda ip vardır demek bir tahmindir. İpi görünce çorbamda ip var denir.

September 25, 2017

HulyaCakka

vardir:var niye kabul gormedi anlam farki yok

July 9, 2016

MeteUlku

Türkçe'de "-dır"ın kullanım alanı biraz daha farklı. "Çorbamda ip vardır." biraz tuhaf.

July 9, 2016

HulyaCakka

daha once var i kabul etmemissiniz .simdi vardir dedim yine kabul etmediniz karar verin artik luzumsuz yere can aliyorsunuz lutfen geri verin

August 8, 2016

gkalpfer

Var ile vardır ın farkı var. Tahmin et bakalım benim cebimde kaç para var? 1.cevap= 100 tl vardır denmesi doğru. 2.cevap 100 tl var denmesi yanlışdır var kesin vardır kesin değil tahmin belki anlamında kullanıyoruz.

September 25, 2017

TrkErkei

Ali, there hem orada hemde var anlamı taşır, cümle başındaysa var anlamı ortadaysa orada anlamı taşır

August 25, 2017

vahit25517

string tel anlamına da geliyor tel dedim özellikle yanlış dedi, olmaması lazım:)

August 29, 2016

muhammedha358620

Hepsini doğru yapıyorum işallah hepsini doğru yaparım

February 25, 2017

AliLazcan

Buradaki there yi biri bana anlatsın

May 9, 2017

gkalpfer

There nin üzerine tıklayınca hangi anlamda olduğu çıkıyor.

September 25, 2017

alicangelc

Selam

August 10, 2018

irfanayaz

Benim corbam da bir ip var. Yanlış diyor, sonra Tüh bu doğru değil diyor Doğru cevap olarak aynısını veriyor.. Şaka mı

March 10, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.