"Thereisastringinmysoup."

Çeviri:Benim çorbamda bir ip var.

4 yıl önce

28 Yorum


incikin_
incikin_

Bir not: Bir İngiliz/Amerikalı vs. bu cümleyi görünce muhtemelen "Waiter, there is a fly in my soup" geyiğini hatırlayacaktır.

-Waiter, there is a fly in my soup !
-I’m sorry sir, are you vegetarian?

-Waiter, there is a dead fly in my soup!
-I don’t know sir, perhaps it died after tasting it !

Bunlardan yüzlercesi mevcut...

2 yıl önce

ATurkishWoman

Bir de vejetaryen misiniz, diye soruyor. :D

6 ay önce

CorneliusL20
CorneliusL20

Inci sonra garson kafasina yiyecek di mi corbayi.

Adamla dalga gecer gibi.

1 yıl önce

velimurat

İp yerine iplik dedim yanlis dedi

4 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Iplik = thread Ip = string

2 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Tşk. Yani bu cümle aptalca çünkü ne zaman çorbada ip geldi!

2 yıl önce

DilsadeGngr

Benimkine de yanlış dedi Ne fark var ki ?

2 yıl önce

saresns
saresns

Kıldır o kıl, ip olsa duramazsın :D

1 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

"ip" demek "hair" olur mu?

Çünkü "There is a string in my soup." çok çok nadir. "There is a hair in my soup." daha yaygın.

3 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Hair = saç/kıl

2 yıl önce

FatihMU
FatihMU

"tel'e" ne olmuş, bilerek ip yerine tel yazdım. .

2 yıl önce

yagmurdaml18

Aynen benimkini de kabul etmedi

11 ay önce

MeteUlku
MeteUlku

Dogru oldugunu dusundugunuz cevaplari raporlamak yerine tartisma alanina yazarsaniz, moderatorlerin yorumunuza erisebilmesi zorlasir. Rapor ettiginiz zaman direk rapor edilen cumleler gozukur, dogruysa eklenir. Lutfen cumlelerinizi buraya yazmayin, raporlayin ki daha kolay eklenebilsin.

2 yıl önce

tugrultosun

çorbamda ip vardır neden olmadı arkadaşlar

4 yıl önce

Gulsum_Heyder14

Corbamda ip var (dir) olmayacak :)

1 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Raporlayın.

2 yıl önce

HulyaCakka

dogru yapmissin .bende corbamin icinde bir ip vardir .dedim dir i kabul etmedi

2 yıl önce

gkalpfer

Çorbamda ip vardır demek bir tahmindir. İpi görünce çorbamda ip var denir.

1 yıl önce

HulyaCakka

vardir:var niye kabul gormedi anlam farki yok

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Türkçe'de "-dır"ın kullanım alanı biraz daha farklı. "Çorbamda ip vardır." biraz tuhaf.

2 yıl önce

HulyaCakka

daha once var i kabul etmemissiniz .simdi vardir dedim yine kabul etmediniz karar verin artik luzumsuz yere can aliyorsunuz lutfen geri verin

2 yıl önce

gkalpfer

Var ile vardır ın farkı var. Tahmin et bakalım benim cebimde kaç para var? 1.cevap= 100 tl vardır denmesi doğru. 2.cevap 100 tl var denmesi yanlışdır var kesin vardır kesin değil tahmin belki anlamında kullanıyoruz.

1 yıl önce

vahit25517

string tel anlamına da geliyor tel dedim özellikle yanlış dedi, olmaması lazım:)

2 yıl önce

muhammedha358620

Hepsini doğru yapıyorum işallah hepsini doğru yaparım

1 yıl önce

AliLazcan

Buradaki there yi biri bana anlatsın

1 yıl önce

gkalpfer

There nin üzerine tıklayınca hangi anlamda olduğu çıkıyor.

1 yıl önce

TrkErkei

Ali, there hem orada hemde var anlamı taşır, cümle başındaysa var anlamı ortadaysa orada anlamı taşır

1 yıl önce

alicangelc

Selam

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.