"Εσύ τρως πάντα μόνος σου."

Μετάφραση:You always eat by yourself.

πριν από 2 χρόνια

4 σχόλια


I.Schmidt1
I.Schmidt1

what is the meaning of this sentence? what is the meaning of this sentence: "You always eat by yourself
you need no help when you eat or you never eat together with anyone else = you always eat alone???

πριν από 3 μήνες

thomasALEP

you eat always alone δηλαδη αυτο δεν ειναι ???

πριν από 2 χρόνια

mizinamo
mizinamo
Mod

Ακριβώς.

Αλλά το You always eat alone. είναι δυνατόν.

πριν από 2 χρόνια

thomasALEP

καταλαβα ευχαριστω

πριν από 2 χρόνια
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.