"Εσύ τρως πάντα μόνος σου."

Μετάφραση:You always eat by yourself.

November 24, 2016

7 σχόλια


I.Schmidt1

what is the meaning of this sentence? what is the meaning of this sentence: "You always eat by yourself
you need no help when you eat or you never eat together with anyone else = you always eat alone???

August 26, 2018

XPCQBgYd

I think the meaning is" you always eat alone" not that he doesn"t need help

December 19, 2018

thomasALEP

you eat always alone δηλαδη αυτο δεν ειναι ???

November 24, 2016

mizinamo

Ακριβώς.

Αλλά το You always eat alone. είναι δυνατόν.

November 24, 2016

thomasALEP

καταλαβα ευχαριστω

November 24, 2016

elliot991866

γιατι ειναι λαθος το eat always?

December 26, 2018

MarsTheSoap

Διότι στα Αγγλικά τα επιρήμματα έχουν σταθερές θέσεις μέσα στην πρόταση, αντίθετα με τα Ελληνικά όπου η σειρά των λέξεων μπορεί να ποικίλει.

Έτσι, τα Επιρρήματα, ανάλογα με το τι δείχνουν (αν είναι τροπικά, χρονικά, συχνότητας κλπ), τοποθετούνται είτε στην αρχή, είτε στο τέλος της πρότασης, είτε ανάμεσα στο υποκείμενο και το ρήμα. Στην τελευταία περίπτωση ανήκουν ως επί το πλείστον τα επιρρήματα συχνότητας, όπως το always. Δείτε κι εδώ για περισσότερα: https://dictionary.cambridge.org/grammar/british-grammar/about-adjectives-and-adverbs/adverbs-and-adverb-phrases-position

January 18, 2019
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.