1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Er heißt Karl."

"Er heißt Karl."

Çeviri:Onun adı Karl.

November 24, 2016

7 Yorum


AZRA272571

Keremsalim sen kaç yaşındasın acaba merak ettim


YEEKOLN

Onun adı Karl'dır da aynı anlama gelmiyor mu?


keremsalim

Almancada ne değişik harfler var = "ß"


alibektas34

O harfe esset diyorlar ve çift s olarak kabul ediliyor (ss). Klavyede bulamazsanız, ss olarak yazabilirsiniz. Kabul ediliyor. Örn. heissen, gross vs.


AZRA272571

Bide HEİß'İ anladım HEİßT ne


HalBenHB

Kişiye göre fiil çekimi. ich heiße du heißt er/sie/es heißt wir heißen ihr heißt sie/Sie heißen


cemerve2

O Karl olarak adlandirilir . Tam ceviri bu değil mi?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.