1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "When she comes, we eat."

"When she comes, we eat."

Çeviri:O geldiğinde biz yeriz.

February 20, 2014

40 Yorum


Nowistus

when'i "ne zaman" olarak kullandım ve "o ne zaman gelirse, biz yeriz" yazdım ama kabul etmedi.

June 4, 2014

istanbey

Onun için en uygunu "whenever" kullanmak, when bla bla türkçeye "-ince, -diğinde, -diği zaman" olarak çevriliyor.


ahsen419044

Burada soru cumlesi olarak kullanilmadigi icin olmaz . Burada iken diginda anlamlarinda kullanilmis


Prenses623773

Anlamına bakıp yazardın.


tansudasli

bu cümlede if var. yani eğer gelirse yeriz. bariz bir koşul. gelmezse yemiyecek yani.

soru ise geldiği zaman yeriz. bariz bir koşul yok ortada . burda gelince yiyecek ama adamın gelmeme ihtimali mevzu bahis değil. gelecek


nilsuergul.67

Bende onu yaptım kabul etmedi


can_ping1234

aynısı ban da oldu


meteboz

Arkadas lar when burada baglac durumuzda ne zaman vs li kullanimlar yapamayiz when diginda ince ınca seklinde kullanilir tekbasina sadece ne zaman denilir ancak burada baglan olan when den bahsediyoruz tesekkurler


HKKN

Ne zaman gelirse, yeriz. olur mu acaba?


Ingistiyorum

Bence de "O ne zaman gelirse biz yeriz" neden olmadı? Lütfen aydınlatın.


tansudasli

oluyor artık :)


SabineBergmann1

Ben ne Türk ne Ingiliz değilim. O gelecek. Bu güvenli. Bence "when she comes" anlami "O gelir gelmez" . O gelecek. Bu güvenli. "Ne zaman gelirse" sonra karsi güvensiz.


kebsilli

Bence de: Ne zaman gelirse biz yeriz daha akıcı


Krustyyy

O geldigi zaman biz yemek yeriz dedim ama program yemedi :)


osmanakbiy

O ne zaman gelir biz yeriz dogru degil mi


ibrahim-sami

Ve bizim yaptigimiz tercüme ile sistemin cevirisi ayni manada.. bence de kabul edilmeli...


ErkanKarac

''O ne zaman gelirse biz yeriz'' de olmalı bence


lalexelil

Siz türkçeye çevirmeyin kadın ne diyorsa ingilizce yazın türkçe değil


MahmutYazc

Kadin hızlı olanda which diyor bende yavas olanda when


ufukay34

ne zaman o gelir, biz yeriz neden olmadı??????????


Velikaraki

when teriminin İngilizce Türkçe sözlükte anlamı ne zaman Hata baştan sağda mı yoksa sonradan mı meydana geldi? - Ne zaman? - Did the error occur right from the start or later on? - When? Hata ne zaman meydana geldi? - When did the error occur? dığı zaman iken Bir zamanlar bir öğrenci iken onunla tanıştım. - I once met him when I was a student. O üç yaşında iken babasını kaybetti. - He lost his father when he was three years old. conj. ne zaman gerektiğinde Bir şey için ödeme yapmam gerektiğinde ben sadece kredi kartı kullanırım. - I just use a credit card whenever I need to pay for something. Tom ne zaman orada olması gerektiğinden emin değildi. - Tom wasn't sure when he was supposed to be there. diği zaman -diği zaman

-dığı zaman (olması gerektiği) halde -diği (gün) -ması gerektiği halde -diğinde (Bilgisayar) koşul Para borç aldığımızda koşulları kabul etmeliyiz. - When we borrow money, we must agree to the conditions. (Bilgisayar) zamanı Yaşamın en iyi zamanı genç olduğun zamandır. - The best time of life is when you are young. Lütfen zamanın olduğunda evime uğra. - Please drop in at my house when you have a moment. -ınca haçan kadar Jim sınava hazırlanırken gece yarılarına kadar çalıştı. - Jim burned the midnight oil when he was preparing for the examination. Kızgınsan ona kadar; çok kızgınsan yüze kadar say. - When angry, count ten; when very angry, a hundred. ta ki When shall I come? Ne zaman geleyim? Come when you please z. ne zaman: When will they return? Ne zaman dönecekler? bağ o gelince {i} ne zamandan kalma (bağlaç) ne zaman, iken, gerektiğinde, dığı sırada, dığında (isim) zaman dığı sırada dığında sırasında yolculuk sırasında çok fazla giysi getirmeyin. - Don't bring too much clothing when you travel. REM uykusu sırasında beyin dalgaları uyanıkken olduğu gibidir ve bu, rüyalar gördüğün zamanki aşamadır. - The brain waves during REM sleep are the same as when awake, and it's the stage when you have dreams. -diğinde; -diği zaman; -ince; -diği (gün, saat v.b.): You have to get up when halde Bir an önce onu kullanmak istediğimi bildiğin halde niçin tavuğu böyle alması zor bir yere koydun? - Why did you put the chicken in such a difficult place to get when you knew that I wanted to use it right away? geldiğinde O geldiğinde mektubu yazmıştım. - I had written the letter when he came. Misafirler geldiğinde, o piyano çalıyordu. - She was playing the piano when the guests arrived. göz önüne alarak when he comes geleceği zaman vakit Ben bir çocukken burada çok vakit harcadım. - I spent a lot of time here when I was a kid. Üzücü haber geldiğinde çok iyi vakit geçiriyordum. - I was having a very good time, when the sad news came. zaman Genellikle ne zaman yatarsın? - When do you usually go to bed? Keşke dışarı çıktığın zaman kapıyı kapatsan. - I wish you would shut the door when you go out. olur olmaz -ince (Bilgisayar) tarih Ben lisede iken benim sevdiğim dersler coğrafya ve tarihti. - When I was at high school the subjects I liked were geography and history. Bir sayısal tarih olarak yazıldığında Mart 14, 2015, pi'nin ilk beş rakamına karşılık gelir- yüz yılda bir kez rastlantı! - When written as a numerical date, March 14, 2015 is 3/14/15, corresponding to the first five digits of pi (3.1415) - a once-in-a-century coincidence! -de -diğine göre -ken (mümkün olduğu) halde -ması mümkün olduğu halde bastık


Yunus.Yaman

berbat bir cümle :d


veli617389

O ne zaman gelirse biz yeriz olurmu bu cümle


emirkooo

"o ne zaman gelirse biz yeriz" de kullanilabilir saniyorum. yanlış oomaz degil mi?


antmerve

Ne zaman gelirse biz yeriz. Ne boktan ya


MuhammetTa229195

When she comes we will eat olmasi gerekmiyor mu ?


tansudasli

türkçe düşünme :)


Fatih142

"O gelirken biz yeriz" dedim ama '-iken' anlamı olmadı. 'gelirken'-'gelince' farklı anlamlar veriyor tabi ama hangisi-hangisi neye göre belirleniyor?


Yaren7380

kadın doğru okusa yapcam da okuyamıyo ben de anlamıyorum suç ben de mi ? sorumun cevaplarını beklerim


gurkanBL

Kadin guzel okuyor dile yatkinlik gerek ne biliyim yabanci dizi falan izleyin filmleri altyazisiz izleyip anlamaya calisin yabanci muzikleri dinleyerek cevirin cok ise yarar


eyda883809

Rwheom she comes? Ne diyorsun ya delireceğim çok saçma bir şekilde söylememiş mi?


orcundsi

Bu nepic8m soruu


sedat889153

İlla o geldimi yenir arkadas


serkank762

başına if gelmesi lazım değil miydi


sedan12

Bir virgül koymadığım için doğru kabul etmedi


lale666008

Kulübüme katılabiilirsiniz kodu=E6SWAG


AmarMehmed

Şöyle olur mu. She comes when, we eat.


tansudasli

kızılderili isen oda olur .. neden olmasın :) ugh eklemen lazım sonuna ama :)

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.