1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "They have produced more beer…

"They have produced more beer this year."

Fordítás:Több sört termeltek az idén.

February 20, 2014

23 hozzászólás


patakiadri

Az "ebben az évben több sört termeltek" miért nem jó?? Komolyan mondom, örökké azért vesz el a rendszer életet, mert nem tökéletesen a rendszer szerinti szórendet írom. De magyarul ugyan azt írom én is... :(


karak74

Kösz, hogy jelentettétek, ma már elfogadja! 2017 ápr.


hb433

sort inkabb fozni szokas


Harga

Vagy sörgyárban gyártják.


TiborNagy0

Ez egy jó kis mondat... :D


BarnabasFa

Több sört termeltek ebben az évben


palastil

nem fogadja el az "állítottak elő"-t sem


Zsuzsizsuzso

Ebben az évben több sört gyártottak, elfogadta.


klaril

Több sört gyártottak ebben az évben. Miért nem jó?


hRfC15

Az, hogy több sört termeltek ebben az évben, miért nem jó ? Nem akarok kötekedni, csak kíváncsi vagyok


TiborMeste1

"Több sört termeltek az idén." Ez miért nem jó? Ugyanazt jelenti.


beren58

Termelik a búzát, a sört főzik a vagy gyártják. Oké, elfogadja a gyártjákat is, de akkor is.


Sutus

"A termelés olyan gazdasági folyamat, amelyben az ember munkával javakból javakkal társadalmi szükséglet kielégítésére alkalmas javakat állít elő." - szóval a sört ugyanúgy termelhetik is.


judita.petho

De ez miért nem sima múlt. Az, hogy "They produced more beer this year" nem helyes? És ha helyes, akkor mi a különbség?


kiscjerdna

Ez évben több sört termeltek. Tessék elfogadni!


Sutus

Tessék jelenteni! :)


AttilaTth206446

Több bort termeltek idén, elfogadta, pedig sört kellett volna írni.


BellaIstvn

Bort írtam sört helyett, elfogadta ;). Ékezetek nélkül végül is csak egy betűelírás.


Vinczeneanna

az "idén" heelyett azt írtam, hogy "ez évben", de nem fogadta el. Mi az oka????


Hose825299

Több sört termeltek idén. Ez miért nem jó?


B.Z.3

Már több sört termeltek az idén. ?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.