"Siz ilksiniz."

Çeviri:Ihr seid die ersten.

November 24, 2016

7 Yorum


KozanliKaaN

"ihr seid die ersten" derken neden ersten diyoruz? Neden die erste değil?

February 13, 2018

zynpbnr

Sie sind (der) erste > der'e niye ihtiyacımız var

November 24, 2016

mizinamo

Birinci olan sadece bir tane kişi olabilir, ve bu birisi tanılıyor = belirlidir. O yüzden "der erste" deriz.

November 24, 2016

Vusale848878

Neder die ersten

December 9, 2017

humetin

Sizler ilksiniz.

January 12, 2018

humetin

Sie sind DER erste (tekil erkek) - Sie sind DIE erste tekil (dişi) (?)

January 12, 2018

mizinamo

Evet.

Herr Özdemir, Sie sind der erste!

Frau İpekçioğlu, Sie sind die erste!

January 12, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.