Duolingo is the most popular way to learn languages in the world. Best of all, it's 100% free!

"Siz ilksiniz."

Translation:Ihr seid die ersten.

0
1 year ago

7 Comments


zynpbnr

Sie sind (der) erste > der'e niye ihtiyacımız var

1
Reply1 year ago

mizinamo
mizinamo

Birinci olan sadece bir tane kişi olabilir, ve bu birisi tanılıyor = belirlidir. O yüzden "der erste" deriz.

2
Reply11 year ago

Vusale848878

Neder die ersten

1
Reply8 months ago

KozanliKaaN

"ihr seid die ersten" derken neden ersten diyoruz? Neden die erste değil?

1
Reply5 months ago

humetin

Sizler ilksiniz.

0
Reply6 months ago

humetin

Sie sind DER erste (tekil erkek) - Sie sind DIE erste tekil (dişi) (?)

0
Reply6 months ago

mizinamo
mizinamo

Evet.

Herr Özdemir, Sie sind der erste!

Frau İpekçioğlu, Sie sind die erste!

0
Reply16 months ago