Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Siz ilksiniz."

Çeviri:Ihr seid die ersten.

1 yıl önce

7 Yorum


zynpbnr

Sie sind (der) erste > der'e niye ihtiyacımız var

1 yıl önce

mizinamo
mizinamo

Birinci olan sadece bir tane kişi olabilir, ve bu birisi tanılıyor = belirlidir. O yüzden "der erste" deriz.

1 yıl önce

Vusale848878

Neder die ersten

10 ay önce

KozanliKaaN

"ihr seid die ersten" derken neden ersten diyoruz? Neden die erste değil?

8 ay önce

humetin

Sizler ilksiniz.

9 ay önce

humetin

Sie sind DER erste (tekil erkek) - Sie sind DIE erste tekil (dişi) (?)

9 ay önce

mizinamo
mizinamo

Evet.

Herr Özdemir, Sie sind der erste!

Frau İpekçioğlu, Sie sind die erste!

9 ay önce