Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"His children read the newspaper."

Vertaling:Zijn kinderen lezen de krant.

4 jaar gelden

4 opmerkingen


Anouk790005

Huh? Maar waar moet er dan een 's' achter

1 jaar gelden

emmadam0

er moet alleen een 's' achter she, he en it . het is bekend als de shit rule

1 jaar gelden

ambertje1907

Ik dacht deze kinderen ......

4 jaar gelden

StefvanSchie
StefvanSchie

'Deze' is een aanwijzend voornaamwoord en niet een lidwoord. In het Engels heb je maar twee lidwoorden, 'the' en 'a/an'. 'The' verwijst naar 'de' of 'het' en 'a/an' verwijst naar 'een'.

Aanwijzende voornaamwoorden zijn; 'this', 'that', 'these' of 'those'. 'This' en 'that' zijn makkelijk te onthouden, dit en dat. 'These' en 'those' zijn wat moeilijker, maar ruwweg gezegt betekenen ze 'deze' en 'die' Probeer te onthouden dat in 'these' twee e's zitten net zoals in 'deze'.

Veel succes verder!

4 jaar gelden

Verwante discussies