"They eat sandwiches."

Fordítás:Szendvicseket esznek.

4 éve

7 hozzászólás


csaba.horv2

Hát szerintem ez ugyan azt jelenti.....

4 éve

BalzsBtyai

"szenvödzsösz" ha nem lenne odairva akkor honnan kène tudni hogy mit mond ?...

3 éve

G.D.Emi

Miért nem jó az "eszik a szendvicseket"?

3 éve

sziszkanna

Szerintem csak az a-val van baja, az eredeti mondat akkor úgy lenne, hogy ,,they eat the sandwichies" itt meg csak az áll: ,, they eat sandwichies.

3 éve

KurisGerg

Nekem sandwiches.

2 éve

ValiAntal1

Mert nem folyamatos jelenidő. Amit te írsz, az így hangzik angolul: they are eating the sandwiches

2 éve

kinsfolk

Szerintem azért, mert a they = ők. Az eszik szendvicseket meg egyes szám 3. személy, tehát ő, vagy az.

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.