A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"What do they play?"

Fordítás:Mit játszanak?

4 éve

11 hozzászólás


olmik

ha tudjátok, hogy nem biztos, hogy elfogadja,(sőt, ahogy látom, általában nem) miért úgy irjátok??

3 éve

AgnesBedo

Tudom, hogy nem szükséges, de miért hiba, ha kiteszem a személyes névmást?

4 éve

linguafiqari
linguafiqari

Hogy érted? "Why do play"? Ha igen, akkor az hibás, mert ezeket is jelenthetné: "What do I play?", "What do you play?" és "What do we play?" Bocs, ha ez nem hasznos (Bocs a hibáimért, nem beszélek magyarul tökéletesen)

4 éve

AgnesBedo

Köszi. De nem az angol mondatnál, ott tudom, hogy kell, hanem a magyarnál. Ott vagy kiteszem, vagy nem, mert a ragozás megmutatja, viszont ki is tehetem, nekem pedig azt nem fogadta el, Hogy mit játszanak ők? - vagyis az ők -et.

4 éve

Harga
Harga

Amikor a személyragból kiderül, hogy kiről van szó, nem kell még személyes névmás is. Feleslegesen bonyolítaná.

7 hónapja

TiborPapp7

Bárcsak én tudnék így angolul :)

2 éve

linguafiqari
linguafiqari

Majd fogsz :)

2 éve

brutus01

Jelentsed be, mert magyarul is használható (az angolban meg kell) a személyes névmás.

4 éve

M21-

Én is így írtam, mit játszanak ők. Ez nem tudom miért hiba?

4 éve

csombor.andrea

Nekem sem fogadta el ok- kel.

4 éve

Joli46

Sorozatosan hibának veszi a személyes névmás használatát. Nem fogadta el, hogy "mit játszanak ők". Már kezd bosszantani.

4 éve