A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Melyik lányt szereted."

Fordítás:Which girl do you love?

4 éve

5 hozzászólás


Elemmire89

Lehet, egyedül vagyok ezzel, de örülnék neki, ha a magyar 'szeret' igére következetesen fogadná el a 'love' illetve 'like' angol szavakat, mert nálam egyszer ezt fogadja el, egyszer azt.

4 éve

keep2000

Csak be kell jelenteni (de nem itt), és felveszik :-)

4 éve

ZoltnUgodi

arról nem is beszélve, hogy értelmetlen a magyar mondat, mert lemaradt a kérdőjel

3 éve

Kapitanyanna

Egyetértek, így elég kiszámíthatatlan, mit vár el.

4 éve

EditTthnBa

Nos, én szívesen bejelenteném, de nem ad rá lehetőséget. Csupán veletek sirânkozhatok, ennyi.

4 éve