"Portakal yuvarlak."

Çeviri:Die Orange ist rund.

November 25, 2016

4 Yorum
Tartışma kilitli.


GhostAlexMercer

Portakal yiyorum için "Ich esse Orangen" ve "Ich esse die Orange/eine Orange" denilince sorun yok da portakal yuvarlaktır için "Orangen sind rund" denilince neden sorun çıkıyor..


astronot_kafa

Genau . Genellemeler Almancada çoğullar ile yapılıyordu . Niye kabul etmediklerini ben de anlamadım.


Semra280843

Orange ist rund deyince niye yanlış oldu anlamadım


Mehmet_ERDAG

Hatalı yazılmış

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.