"O elmayı yiyor."

Çeviri:Sie isst den Apfel.

1 yıl önce

4 Yorum


GhostAlexMercer
GhostAlexMercer

Den Apfel neden ve niye Der Apfel değil

1 yıl önce

Eluvian_

"Der" yalın hali, "den" akkusativ hali ve "essen" fiilini kullandığımız için akkusativ haline ihtiyacımız var.

1 yıl önce

FiratIncek

Den eki burda neye yarıyor

9 ay önce

BarAdal3
BarAdal3

"Elmayı" derken ismin -i halini kullanıyoruz ya. İşte onun karşılığını Almanca'da den/die/das veriyor.

5 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.