Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O elmayı yiyor."

Çeviri:Sie isst den Apfel.

0
1 yıl önce

4 Yorum


GhostAlexMercer

Den Apfel neden ve niye Der Apfel değil

0
Cevap ver1 yıl önce

Eluvian_

"Der" yalın hali, "den" akkusativ hali ve "essen" fiilini kullandığımız için akkusativ haline ihtiyacımız var.

6
Cevap ver1 yıl önce

FiratIncek

Den eki burda neye yarıyor

0
Cevap ver7 ay önce

BarAdal3
BarAdal3

"Elmayı" derken ismin -i halini kullanıyoruz ya. İşte onun karşılığını Almanca'da den/die/das veriyor.

1
Cevap ver3 ay önce