Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"My najdeme ty klíče."

Překlad:We are going to find those keys.

před 1 rokem

3 komentáře


JanMitrenga

Proč neuznalo "these keys"?

před 1 rokem

HonzaZidek
HonzaZidek

This (plurál these) znamená TENTO, ve smyslu fyzickém nebo přeneseném.

That (plurál those) znamená TAMTEN, opět ve smyslu fyzickém nebo přeneseném.

Co zrovna hledám, nemůže být that/these, protože to je prostě LOGICKY DALEKO (v tuto chvíli nedostupné, byť možná fyzicky blízko).

V české větě "My najdeme ty klíče" použijeme ty ke zdůraznění, že se mluví stále o těch samých klíčích, o kterých jsme se už bavili předtím. V angličtině by zde klidně mohl zůstat pouze určitý člen the ("We are going to find the keys"). Those to o něco více podtrhne. Na druhou stranu když použiješ these, tak bys na ty klíče musel ukazovat prstem - a protože je hledáš, tak to nejde.

Více a lépe je to vysvětleno zde: http://english.stackexchange.com/q/19772/73094

před 1 rokem

Vlcek1942

Poprosím o vysvětlení kdy se používá 'will have' a kdy samotné 'will'. Děkuji.

před 10 měsíci