1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Πού πηγαίνει αυτό το τρένο;"

"Πού πηγαίνει αυτό το τρένο;"

Μετάφραση:Where is this train going?

November 25, 2016

5 σχόλια


aiantida

Where is going this train? Γιατί είναι λάθος?


mizinamo

Γιατί οι λέξεις δεν είναι στη σωστή σειρά.


mikep666

δυστυχώς η αγγλική γλώσσα είναι αυστηρή συντακτικά


ErandaNorr

Όχι τά μεταφράζουν λάθος


LEFTERIS235652

τώρα βέβαια δε σημαίνει πως δεν θα συνεννοηθούμε και έτσι, απλά θα καταλάβουν ότι είμαστε ξένοι :-D

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.