Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Πού πηγαίνει αυτό το τρένο;"

Μετάφραση:Where is this train going?

πριν από 1 χρόνο

3 σχόλια


aiantida

Where is going this train? Γιατί είναι λάθος?

πριν από 1 χρόνο

mizinamo
mizinamo
Mod

Γιατί οι λέξεις δεν είναι στη σωστή σειρά.

πριν από 1 χρόνο

mikep666
mikep666

δυστυχώς η αγγλική γλώσσα είναι αυστηρή συντακτικά

πριν από 2 μήνες