"She swims perfectly."

Çeviri:O mükemmel yüzer.

4 yıl önce

16 Yorum


Ingistiyorum

"O mükemmel yüzer" demek için " She swims perfect" neden olmaz? Benzer durumlara başka şeylerde de karşılaşıyorum: Success (başarı,başarılı) Successfully (başarılı)...

4 yıl önce

erdem96

Sıfat, fiili nitelerken sonuna -ly alır.

4 yıl önce

MustafaErmu

Fiil'i niteleyenlere sıfat değil, zarf denir dostum.

1 yıl önce

Ingistiyorum

Lütfen birisi yardım etsin, anlamadım.

4 yıl önce

SuedaAlan

cumle kurarken ozne basta fiil ortada ve ayrintilar sonda olur umarim yardim edebilmisimdir

3 yıl önce

Merve66046

ly eki gelince zarf olur perfect olması için sıfat olması lazım

3 yıl önce

baak121469

Ha mükemmel ha harika ne fark eder

3 yıl önce

hasansemerkand

Burada anlaşılmayan genellikle zarf ve sıfat arasındaki fark. "Perfect" sıfat iken "Perdectly" zarf. Kısacası; sıfatlar, isimlerin önüne gelir ve isimleri sayı, miktar, durum yönünden niteler; zarflar ise cümlelerde bulunan fiilleri durum, miktar gibi yönlerden belirtir. Burada "She swims perfectly" örneğinde yüzmek fiilinin mükemmelliği anlatıldığı için konu zarftır ve bu nedenle "Perdectly" kullanılır.

1 yıl önce

lemuye

Kusursuz yüzer olmaz mi?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

olur, bunları rapor ediyoruz buradan yazmak yerine http://www.duolingo.com/comment/1416077

4 yıl önce

Stefan_Robert

kusursuz bir şekilde yüzer ya da kusursuzca yüzer de olmaz mı?

3 yıl önce

BasriOzdmr

"o harika bir şekilde yüzer" kabul etmesi gerekmez mi.

3 yıl önce

Enes4604

Arkadaşlar uygulama nasıl ingilizceniz gelişiyor mu

1 yıl önce

SumeRT

"O mükemmelce yüzer" kabul etmedi yanlış mı düşünüyorum?

1 yıl önce

AyferAYDOD

"O harika yüzer" cümlesini de kabul etmeli.

1 yıl önce

NilferAKGL

"O mükemmel bir şekilde yüzer" i kabul ediyor ancak "O mükemmel bir biçimde yüzer" i kabul etmiyor oysa O mükemmel bir biçimde yüzer de Türkçe olarak doğrudur

7 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.