"Eine Biene ist ein Tier."

Çeviri:Arı hayvandır.

1 yıl önce

13 Yorum


seyda281457

İnsan disinda nesnelerden haric hepsi hayvandir

1 yıl önce

Baxshiyev

esyalar bilemi?

1 yıl önce

Hasanen19

Arı ≤bir≥hayvandır olması gerekmiyor mu

1 yıl önce

MuhammedEr566843

Böcek bir hayvandır. Arı bir hayvandır.

1 yıl önce

Baxshiyev

Arı aslında bir böcek değil mi?

1 yıl önce

BirsenKler

Arı bir bocektir

1 yıl önce

vefakat

Bir hayvandir olmasi gerekmiyor muydu

1 yıl önce

ZeynepNazl17

Zaten öyle oluyi bende oldu mesela :)

1 yıl önce

cenkdemirkiran

arının çoğul hali nedir?

1 yıl önce

indiyana1

Biz yazılmış uygulamanin hatası

1 yıl önce

indiyana1

Yorumlar görünmüyor

1 yıl önce

Mucteba13

Ben bu etkinliği kelimeleri seçerek yaptım. Cevap "Arı hayvandır." diyor. Hiç 'bir' seçeneği yoktu. Ama soruda "eine" ve "ein" geçiyordu.

10 ay önce

__kewe__

ein/eine ifadesi, ayni zamanda bir "genelleme" anlami mi katiyor ?

1 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.