"Eine Biene ist ein Tier."

Çeviri:Arı hayvandır.

November 25, 2016

13 Yorum


Hasanen19

Arı ≤bir≥hayvandır olması gerekmiyor mu

February 10, 2017

seyda281457

İnsan disinda nesnelerden haric hepsi hayvandir

January 30, 2017

Baxshiyev

esyalar bilemi?

May 20, 2017

MuhammedEr566843

Böcek bir hayvandır. Arı bir hayvandır.

May 20, 2017

Baxshiyev

Arı aslında bir böcek değil mi?

November 25, 2016

BirsenKler

Arı bir bocektir

December 20, 2016

ZeynepNazl17

Zaten öyle oluyi bende oldu mesela :)

July 16, 2017

cenkdemirkiran

arının çoğul hali nedir?

July 23, 2017

indiyana1

Biz yazılmış uygulamanin hatası

October 4, 2017

indiyana1

Yorumlar görünmüyor

October 4, 2017

Mucteba13

Ben bu etkinliği kelimeleri seçerek yaptım. Cevap "Arı hayvandır." diyor. Hiç 'bir' seçeneği yoktu. Ama soruda "eine" ve "ein" geçiyordu.

November 29, 2017

__kewe__

ein/eine ifadesi, ayni zamanda bir "genelleme" anlami mi katiyor ?

October 10, 2018

MustafaOuz835032

E eine, ein'a ne gerek vardı o zaman?

December 27, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.