1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Ona nosi spodnie."

"Ona nosi spodnie."

Tłumaczenie:She wears pants.

February 20, 2014

12 komentarzy


SebastianB177376

A czemu przed pants , nie może być a?


yuioyuio

ponieważ "pants" to liczba mnoga


24czerwca

A pants to nie majtki? XD


lubiexjesc

W angielskim amerykanskim to sa spodnie :)


KatarzynaC859823

Poprawia mnie mimo ze odpowiedz jest taka sama jak moja


WueR88

Czyli do liczby mnogiej nie dajemy a the itd.?.?


CHDZRDB

"The" można użyć również w liczbie mnogiej, ale "a" tylko w pojedynczej.


__Marlik__

Czyli to jest angielski czy amerykański ??? ;*


grabek997

czemu wears a nie wear


JacekRak

trzecia osoba liczby pojedynczej +s


Patryk354642

Ja też nie rozumiem


Anto65788

Dobrze ze nosi po brzydko jest nie nosic

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.