"Ona nosi spodnie."

Tłumaczenie:She wears pants.

4 lata temu

10 komentarzy


grabek997

czemu wears a nie wear

4 lata temu

JacekRak

trzecia osoba liczby pojedynczej +s

4 lata temu

Patryk354642

Ja też nie rozumiem

2 miesiące temu

SebastianB177376

A czemu przed pants , nie może być a?

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

ponieważ "pants" to liczba mnoga

4 lata temu

24czerwca

A pants to nie majtki? XD

4 lata temu

lubiexjesc

W angielskim amerykanskim to sa spodnie :)

3 lata temu

WueR88

Czyli do liczby mnogiej nie dajemy a the itd.?.?

4 lata temu

CHDZRDB

"The" można użyć również w liczbie mnogiej, ale "a" tylko w pojedynczej.

3 lata temu

KatarzynaC859823

Poprawia mnie mimo ze odpowiedz jest taka sama jak moja

5 miesięcy temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.