A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I walk along the yard."

Fordítás:Végigsétálok a kerten.

4 éve

15 hozzászólás


Shibelion

Szerintem a Körbe/Végig járom az udvart lenne a legjobb.

4 éve

Dr.Pohldn

Az udvar mentén sétalni?

4 éve

Fricc85

Èn vegigsétálok a kerten.Ezt nem fogadja el !

3 éve

sebesbal

along=mentén, mellett (út, folyó, part stb..). A végigsétálok a kerten szerintem "I walk through the yard" lenne.

2 éve

piguy3
piguy3

Your English sentence is certainly much better. As a native English speaker, this sentence seems quite unnatural, and I don't know what it's supposed to mean. As you say for the Hungarian equivalents, "along" is used for more linear things: roads, rivers, edges of yards.

9 hónapja

Gizus123

Az nem lehet helyes, hogy "a kert végéig sétálok"?

4 éve

Shibelion

4 éve

FtosGbor

Vég = végig mégsem fogadja el.

4 éve

aricsaj

sétálok az udvar mentén helyett miért a telep mentént adja fel?

4 éve

Shibelion

Mert a yard azt is jelenti, hogy telep. Lásd: junkyard = roncstelep

4 éve

bebbancs

"Végig sétálok a kerten" nem jó. Ok, ok, a magyar helyesírás...

2 éve

Niki303979

Ebben hol van a kert szó?

2 éve

jnos745356

Yard ,a végén!

11 hónapja

Korondyolga

a megyek az jelöli, hogy sétálok vagy nem?

1 éve

volvox8

A keresztül nálam across.

10 hónapja