"They present their idea."

Çeviri:Onlar fikirlerini sunarlar.

4 yıl önce

8 Yorum


hasanodac14
hasanodac14

ideas dememis nasil fikirler oluyor kimi sorularda her sey en ince ayrintisina kadar bakiliyor kimi yerde ayrinti atlaniyor :(

4 yıl önce

smyrneika

burada fikirler çoğul değil bence, sondaki ler eki onlar'ın çoğul oluşundan geliyor

4 yıl önce

cevatim

fikir - dusunce de olabilmeli onlar dusuncelerini sunarlar yanlis olmamali

4 yıl önce

Eminrehber

onlar görüşlerini sunar dedim yanlış oldu ? nasıl?

4 yıl önce

RufiYildiz

Idea= fikirler sahane walla:)

4 yıl önce

osmandede3

"onlar fikrini sunar" çevirisi değilse bu cümlenin ifadesi nedir

1 yıl önce

ali354666
ali354666

İdea fikir demektir. İdeas fikirler demek olmalıdır

1 yıl önce

abdullahonem

The students present their work de olduğu gibi küçük bir ayrıntı var sanırım burda

1 gün önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.