Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"They present their idea."

Çeviri:Onlar fikirlerini sunarlar.

4 yıl önce

7 Yorum


hasanodac14
hasanodac14

ideas dememis nasil fikirler oluyor kimi sorularda her sey en ince ayrintisina kadar bakiliyor kimi yerde ayrinti atlaniyor :(

4 yıl önce

smyrneika

burada fikirler çoğul değil bence, sondaki ler eki onlar'ın çoğul oluşundan geliyor

4 yıl önce

cevatim

fikir - dusunce de olabilmeli onlar dusuncelerini sunarlar yanlis olmamali

4 yıl önce

Eminrehber

onlar görüşlerini sunar dedim yanlış oldu ? nasıl?

4 yıl önce

RufiYildiz

Idea= fikirler sahane walla:)

3 yıl önce

osmandede3

"onlar fikrini sunar" çevirisi değilse bu cümlenin ifadesi nedir

1 yıl önce

ali354666

İdea fikir demektir. İdeas fikirler demek olmalıdır

1 yıl önce