1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "They present their idea."

"They present their idea."

Çeviri:Onlar fikirlerini sunarlar.

February 21, 2014

7 Yorum

Konu önem sırasına göre

hasanodac14

ideas dememis nasil fikirler oluyor kimi sorularda her sey en ince ayrintisina kadar bakiliyor kimi yerde ayrinti atlaniyor :(

July 18, 2014

smyrneika

burada fikirler çoğul değil bence, sondaki ler eki onlar'ın çoğul oluşundan geliyor

August 11, 2014

Lisa_Jisoo

Evet öyle

September 6, 2019

cevatim

fikir - dusunce de olabilmeli onlar dusuncelerini sunarlar yanlis olmamali

February 21, 2014

Eminrehber

onlar görüşlerini sunar dedim yanlış oldu ? nasıl?

May 21, 2014

Lisa_Jisoo

Çoğul olduğu için sunar değil sunarlar olmalı

September 6, 2019

pL6VtGZT

Onlar fikirlerini sunar ile onlar fikrini sunar aynıdır. Bana Türkçe öğretmeyin.

September 19, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.