Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"They eat dinner."

Çeviri:Onlar akşam yemeği yerler.

0
4 yıl önce

64 Yorum


Hicran23

Dinner, lunch, breakfast gibi ifadeler eat değil have ile kullanılmaktadır. They have dinner.

34
Cevap ver4 yıl önce

real39

Senin cevabin' onlarin aksam yemegi var' oluyor

4
Cevap ver3 yıl önce

Talha-Mehmet

Hayır have birden çok anlam ifade eder.have breakfast:kahvaltı etmek-have a rest:dinlenmek gibi

0
Cevap ver3 yıl önce

pelindirim2007

hadi canım yalan fnhv ma

0
Cevap ver4 ay önce

IbrahimDem761131

Kullanıcı adın ne

0
Cevap ver6 ay önce

TCBeyzaOda

Cevabin yanliş

0
Cevap ver12 yıl önce

AdemZambakci42

Bu program güzel lakin ingilizce ye eni başlayan biri olarak direk cümle kurmayı istemesi saçma ondan sonra "s" nere konulur "the" nere takılır düşünüp duruyorum en başından temel eğitim olsa daha iyi olurdu

11
Cevap ver3 yıl önce

yusufuyanik

Eğitimlerin girişlerinde konu ile ilgili kısa bir ders var, bu dersleri okumanızı öneririm. Eğitim esnasında oldukça faydası dokunacaktır.

2
Cevap ver3 yıl önce

ozlem138528

Nerden okunuyor

2
Cevap ver2 yıl önce

sehocan

nerden okunuyo

0
Cevap ver3 yıl önce

EYMEN26

bende bilmiyorum

0
Cevap ver6 ay önce

TCBeyzaOda

Çok haklisin

1
Cevap ver2 yıl önce

piesmork

Şu bazı kelimeler zor anlaşılıyor ve tek kelimeden kaybediyorum.

2
Cevap ver4 yıl önce

duo223353
duo223353

Evet.Duolingo kelime atlamaları bazen kabul etmiyor.

0
Cevap ver8 ay önce

BirolCan

Katiliyorum

0
Cevap ver4 yıl önce

mustafacckk

Dinner i döner diye çeviren bi benimdir heralde :D Onlar döner yer :D

0
Cevap ver3 yıl önce

birolayd

Hkkklo

0
Cevap ver3 yıl önce

jedi2236

Lütfen buraya mesaj yazın başka bir şey yazmayın özellikle mehhay önemli şeyleri merak ettiğin şeyleri yazın

0
Cevap ver13 yıl önce

12melis12

Yaaaaamyazarken bir harf unutmuşum hemen can kaybettiriyor ÇOK KÖTÜ

0
Cevap ver13 yıl önce

bedricanb

Ğ yazmayı unutunca puan kırıyorlar dikkat edin

0
Cevap ver3 yıl önce

BatuRiss

puan sistemidemi var aHĞĞHHĞ

0
Cevap ver9 ay önce

aybek_hso

Eat yemek anlamına geliyor,have daha çok kahvaltıda "etmek(kahvaltı)"anlamına geliyor

0
Cevap ver3 yıl önce

BTWLittleMonster

burada denilmek istenen '' onlar her zaman akşam yemeği yer her zaman yaptıkları bir şey '' mi denilmek istenmiş yoksa '' akşam yemeği yerler mi ''sorusuna cevap olarak ''evet akşam yemeği yerler '' anlamında bir cümlemi

0
Cevap ver3 yıl önce

Criaseth
Criaseth

söylediğin iki şey de aynı anlam ve doğru

0
Cevap ver2 yıl önce

yamur341865

Merhaba

0
Cevap ver2 yıl önce

AkifcanAks

salah yanış demişin

0
Cevap ver2 yıl önce

oyunikilis

onlar yemek yer

0
Cevap ver2 yıl önce

oyunikilis

onlar et yer

0
Cevap ver2 yıl önce

GkselYALIN

as ı know ''akşam yemeği''s mean is supper, dinner's mean is ''öğlen yemeği''

0
Cevap ver2 yıl önce

Furkanyl

Vay be senelerce filmlerde dınner kelimesini görünce döner sanır göğsüm kabarırdı :(

0
Cevap ver2 yıl önce

aykutayhan2

They eat dinner nasıl onlar akşam yemeği yerler oluyor mk

0
Cevap ver2 yıl önce

brsokcu

yiyor yazdım olmadı :D

0
Cevap ver2 yıl önce

ceyhun29479

Akşam nerde yazıyor peki?

0
Cevap ver2 yıl önce