"Theyeatdinner."

Çeviri:Onlar akşam yemeği yerler.

4 yıl önce

66 Yorum


Hicran23

Dinner, lunch, breakfast gibi ifadeler eat değil have ile kullanılmaktadır. They have dinner.

4 yıl önce

real39

Senin cevabin' onlarin aksam yemegi var' oluyor

4 yıl önce

Talha-Mehmet

Hayır have birden çok anlam ifade eder.have breakfast:kahvaltı etmek-have a rest:dinlenmek gibi

3 yıl önce

pelindirim2007

hadi canım yalan fnhv ma

8 ay önce

IbrahimDem761131

Kullanıcı adın ne

10 ay önce

TCBeyzaOda

Cevabin yanliş

2 yıl önce

AdemZambakci42

Bu program güzel lakin ingilizce ye eni başlayan biri olarak direk cümle kurmayı istemesi saçma ondan sonra "s" nere konulur "the" nere takılır düşünüp duruyorum en başından temel eğitim olsa daha iyi olurdu

4 yıl önce

yusufuyanik

Eğitimlerin girişlerinde konu ile ilgili kısa bir ders var, bu dersleri okumanızı öneririm. Eğitim esnasında oldukça faydası dokunacaktır.

4 yıl önce

ozlem138528

Nerden okunuyor

2 yıl önce

sehocan
sehocan

nerden okunuyo

3 yıl önce

EYMEN26

bende bilmiyorum

10 ay önce

TCBeyzaOda

Çok haklisin

2 yıl önce

piesmork

Şu bazı kelimeler zor anlaşılıyor ve tek kelimeden kaybediyorum.

4 yıl önce

duo223353
duo223353

Evet.Duolingo kelime atlamaları bazen kabul etmiyor.

11 ay önce

enesberkca1

ayn

1 hafta önce

BirolCan

Katiliyorum

4 yıl önce

mustafacckk

Dinner i döner diye çeviren bi benimdir heralde :D Onlar döner yer :D

4 yıl önce

birolayd

Hkkklo

3 yıl önce

jedi2236

Lütfen buraya mesaj yazın başka bir şey yazmayın özellikle mehhay önemli şeyleri merak ettiğin şeyleri yazın

3 yıl önce

12melis12

Yaaaaamyazarken bir harf unutmuşum hemen can kaybettiriyor ÇOK KÖTÜ

3 yıl önce

bedricanb

Ğ yazmayı unutunca puan kırıyorlar dikkat edin

3 yıl önce

BatuRiss

puan sistemidemi var aHĞĞHHĞ

1 yıl önce

aybek_hso

Eat yemek anlamına geliyor,have daha çok kahvaltıda "etmek(kahvaltı)"anlamına geliyor

3 yıl önce

BTWLittleMonster

burada denilmek istenen '' onlar her zaman akşam yemeği yer her zaman yaptıkları bir şey '' mi denilmek istenmiş yoksa '' akşam yemeği yerler mi ''sorusuna cevap olarak ''evet akşam yemeği yerler '' anlamında bir cümlemi

3 yıl önce

Criaseth
Criaseth

söylediğin iki şey de aynı anlam ve doğru

3 yıl önce

yamur341865

Merhaba

3 yıl önce

AkifcanAks

salah yanış demişin

2 yıl önce

oyunikilis

onlar yemek yer

2 yıl önce

oyunikilis

onlar et yer

2 yıl önce

GkselYALIN

as ı know ''akşam yemeği''s mean is supper, dinner's mean is ''öğlen yemeği''

2 yıl önce

Furkanyl

Vay be senelerce filmlerde dınner kelimesini görünce döner sanır göğsüm kabarırdı :(

2 yıl önce

aykutayhan2

They eat dinner nasıl onlar akşam yemeği yerler oluyor mk

2 yıl önce

brsokcu

yiyor yazdım olmadı :D

2 yıl önce

ceyhun29479

Akşam nerde yazıyor peki?

2 yıl önce

kayipbatma

Cok yalnizim

2 yıl önce

CerenAydn11

Akşam yemeği sanıyordum cümleyi sadece ama Onlar Akşam yemeği yerler miş

2 yıl önce

bhdr34

Ulan şu EAT lafını niye hep et olarak algılıyorum

2 yıl önce

mammedov227

hatali tercume

2 yıl önce

Samo56

o akşam yemeği yer diyoruz ama yine onlar akşam yemeği yer diyo

2 yıl önce

henisoz

akşam diye bir şey yok

2 yıl önce

melike447587

pöff kafa karıştırıcı

1 yıl önce

zeynepuzun916198

have

1 yıl önce

alinur823698

yanlis

1 yıl önce

eren484065

nasıl

1 yıl önce

Abdullah435058

Heceleme yi anlatan bir program var mı?

1 yıl önce

FatihNuman1

Aynen

1 yıl önce

ZEYNEP728975

ben bilgisayrdan girdiğim için ses söyleyemiyorum ve bundan puan kırıyor

1 yıl önce

erim619339

Akşam yiyorlar yanlış bir cümlemi oluyor

1 yıl önce

esmanur681549

dınner aksam anlamına gelıyo o zaman aksam yemegı yer olması lazım

1 yıl önce

Criaseth
Criaseth

dinner akşam demek değil akşam yemeği demek

1 yıl önce

isodem2000

onlar akşam yemeği yiyor bana göre aynı anlamda

1 yıl önce

MaviUnicorn

Geniş zamanda söylemesi biraz tuhaf olmuş. Şimdiki zamanda söylesek nasıl olurdu?

1 yıl önce

melikes1

bende doğru cevap olarak "akşam yemeği yer" yazıyor

1 yıl önce

begen7

Bence onlar yer olması lazım

1 yıl önce

Zeynep101072

Niye yer degilde yerler ?

1 yıl önce

EYMEN26

çok güzel

10 ay önce

asdfghsizoyuncu

ayni seyi tekrar soruyo ben yerler dediğimde yer yer dediğimde yerim diyor

10 ay önce

asdfghsizoyuncu

hata

10 ay önce

bQb2jx0u

Onlar akşam yemeği yer

10 ay önce

pelindirim2007

wow

8 ay önce

Beytullah760727

Good night mi yaziyor orda ibne

3 ay önce

BgmORK

dinner: akşam yemeği Diğer yandan ...yemeği... olarak da kabul ediliyor.

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.