1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "They eat dinner."

"They eat dinner."

Çeviri:Onlar akşam yemeği yerler.

February 21, 2014

71 Yorum

Konu önem sırasına göre

Hicran23

Dinner, lunch, breakfast gibi ifadeler eat değil have ile kullanılmaktadır. They have dinner.

March 3, 2014

real39

Senin cevabin' onlarin aksam yemegi var' oluyor

November 18, 2014

Talha-Mehmet

Hayır have birden çok anlam ifade eder.have breakfast:kahvaltı etmek-have a rest:dinlenmek gibi

March 14, 2015

boekoen

Ama yerler diyo dikkat ettiysen

September 11, 2019

-BeyzaNur-

MERABA ARKADAŞLAR.☺

June 29, 2019

AdemZambakci42

Bu program güzel lakin ingilizce ye eni başlayan biri olarak direk cümle kurmayı istemesi saçma ondan sonra "s" nere konulur "the" nere takılır düşünüp duruyorum en başından temel eğitim olsa daha iyi olurdu

September 3, 2014

usufuanik

Eğitimlerin girişlerinde konu ile ilgili kısa bir ders var, bu dersleri okumanızı öneririm. Eğitim esnasında oldukça faydası dokunacaktır.

November 6, 2014

ozlem138528

Nerden okunuyor

April 28, 2016

charliston41

nerden okunuyo

January 30, 2015

EYMEN26

bende bilmiyorum

January 20, 2018

TCBeyzaOda

Çok haklisin

February 11, 2016

halil449031

Doğru söğlüyorsun katılıyorum

December 17, 2018

piesmork

Şu bazı kelimeler zor anlaşılıyor ve tek kelimeden kaybediyorum.

March 10, 2014

duo223353

Evet.Duolingo kelime atlamaları bazen kabul etmiyor.

December 10, 2017

enesberkca1

ayn

November 27, 2018

BirolCan

Katiliyorum

April 4, 2014

mustafacckk

Dinner i döner diye çeviren bi benimdir heralde :D Onlar döner yer :D

November 5, 2014

birolaydvvvvvv

Hkkklo

January 9, 2015

jedi2236

Lütfen buraya mesaj yazın başka bir şey yazmayın özellikle mehhay önemli şeyleri merak ettiğin şeyleri yazın

January 12, 2015

12melis12

Yaaaaamyazarken bir harf unutmuşum hemen can kaybettiriyor ÇOK KÖTÜ

February 6, 2015

bedricanb

Ğ yazmayı unutunca puan kırıyorlar dikkat edin

April 24, 2015

BatuRiss

puan sistemidemi var aHĞĞHHĞ

November 7, 2017

aybek_hso

Eat yemek anlamına geliyor,have daha çok kahvaltıda "etmek(kahvaltı)"anlamına geliyor

April 29, 2015

BTWLittleMonster

burada denilmek istenen '' onlar her zaman akşam yemeği yer her zaman yaptıkları bir şey '' mi denilmek istenmiş yoksa '' akşam yemeği yerler mi ''sorusuna cevap olarak ''evet akşam yemeği yerler '' anlamında bir cümlemi

June 24, 2015

Criaseth

söylediğin iki şey de aynı anlam ve doğru

October 5, 2015

yamur341865

Merhaba

September 19, 2015

AkifcanAks

salah yanış demişin

December 16, 2015

oyunikilis

onlar yemek yer

February 14, 2016

oyunikilis

onlar et yer

February 14, 2016

GkselYALIN

as ı know ''akşam yemeği''s mean is supper, dinner's mean is ''öğlen yemeği''

February 22, 2016

Furkanyl

Vay be senelerce filmlerde dınner kelimesini görünce döner sanır göğsüm kabarırdı :(

July 27, 2016

aykutayhan2

They eat dinner nasıl onlar akşam yemeği yerler oluyor mk

August 3, 2016

brsokcu

yiyor yazdım olmadı :D

August 6, 2016

ceyhun29479

Akşam nerde yazıyor peki?

August 11, 2016

kayipbatma

Cok yalnizim

September 3, 2016

CerenAydn11

Akşam yemeği sanıyordum cümleyi sadece ama Onlar Akşam yemeği yerler miş

September 5, 2016

bhdr34

Ulan şu EAT lafını niye hep et olarak algılıyorum

November 18, 2016

mammedov227

hatali tercume

November 23, 2016

Samo56

o akşam yemeği yer diyoruz ama yine onlar akşam yemeği yer diyo

November 26, 2016

henisoz

akşam diye bir şey yok

December 2, 2016

melike447587

pöff kafa karıştırıcı

December 20, 2016

zeynepuzun916198

have

January 14, 2017

alinur823698

yanlis

February 19, 2017

eren484065

nasıl

February 23, 2017

Abdullah435058

Heceleme yi anlatan bir program var mı?

March 19, 2017

FatihNuman1

Aynen

May 5, 2017

ZEYNEP728975

ben bilgisayrdan girdiğim için ses söyleyemiyorum ve bundan puan kırıyor

June 13, 2017

erim619339

Akşam yiyorlar yanlış bir cümlemi oluyor

June 21, 2017

esmanur681549

dınner aksam anlamına gelıyo o zaman aksam yemegı yer olması lazım

July 9, 2017

Criaseth

dinner akşam demek değil akşam yemeği demek

July 27, 2017

isodem2000

onlar akşam yemeği yiyor bana göre aynı anlamda

August 2, 2017

MaviUnicorn

Geniş zamanda söylemesi biraz tuhaf olmuş. Şimdiki zamanda söylesek nasıl olurdu?

August 22, 2017

melikes1

bende doğru cevap olarak "akşam yemeği yer" yazıyor

September 12, 2017

begen7

Bence onlar yer olması lazım

September 18, 2017

Zeynep101072

Niye yer degilde yerler ?

September 19, 2017

EYMEN26

çok güzel

January 20, 2018

asdfghsizoyuncu

ayni seyi tekrar soruyo ben yerler dediğimde yer yer dediğimde yerim diyor

January 22, 2018

asdfghsizoyuncu

hata

January 22, 2018

bQb2jx0u

Onlar akşam yemeği yer

February 3, 2018

pelindirim2007

wow

March 28, 2018

Beytullah760727

Good night mi yaziyor orda ibne

August 11, 2018

BgmORK

dinner: akşam yemeği Diğer yandan ...yemeği... olarak da kabul ediliyor.

November 7, 2018

kunter54

dinner - akşam yemeği olduğuna göre benim cümlem neden hatalı

January 6, 2019

EdaKaradol

Dogrusunu yapiyorum ama yanlis diyo Alta dogru cevap diye benim yazdigimin aynisini yaziyo !

July 20, 2019

Cavid473713

Akşam yemeği supper oluyor ama

July 25, 2019

Cavid473713

Dinner öğlen yemeyi oluyor

July 25, 2019

havva459218

Yerler 'e bastım ama kabul etmedi sizin yuzunuzden yanlis yaptim

August 23, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.