1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "They eat dinner."

"They eat dinner."

Çeviri:Onlar akşam yemeği yerler.

February 21, 2014

90 Yorum


Hicran23

Dinner, lunch, breakfast gibi ifadeler eat değil have ile kullanılmaktadır. They have dinner.


real39

Senin cevabin' onlarin aksam yemegi var' oluyor


Talha-Mehmet

Hayır have birden çok anlam ifade eder.have breakfast:kahvaltı etmek-have a rest:dinlenmek gibi


AdemZambakci42

Bu program güzel lakin ingilizce ye eni başlayan biri olarak direk cümle kurmayı istemesi saçma ondan sonra "s" nere konulur "the" nere takılır düşünüp duruyorum en başından temel eğitim olsa daha iyi olurdu


usufuanik

Eğitimlerin girişlerinde konu ile ilgili kısa bir ders var, bu dersleri okumanızı öneririm. Eğitim esnasında oldukça faydası dokunacaktır.


BedrettinD4

Konu başlığını açtığında iki tane düğme çıkıyor. Biri konu hakkında gramer bilgisi veriyor. Diğeri anahtar şeklinde olanı da bu konuyu direk geçmek için bir alıştırma yaptırıyor. Selamlar.


EYMEN26

bende bilmiyorum


rabia263907

Nereden okunuyor. Ben hiç öyle bir şey görmedim


halil449031

Doğru söğlüyorsun katılıyorum


piesmork

Şu bazı kelimeler zor anlaşılıyor ve tek kelimeden kaybediyorum.


duo223353

Evet.Duolingo kelime atlamaları bazen kabul etmiyor.


mustafacckk

Dinner i döner diye çeviren bi benimdir heralde :D Onlar döner yer :D


12melis12

Yaaaaamyazarken bir harf unutmuşum hemen can kaybettiriyor ÇOK KÖTÜ


_Eren-12345

Lütfen buraya mesaj yazın başka bir şey yazmayın özellikle mehhay önemli şeyleri merak ettiğin şeyleri yazın


bedricanb

Ğ yazmayı unutunca puan kırıyorlar dikkat edin


BatuRiss

puan sistemidemi var aHĞĞHHĞ


aybek_hso

Eat yemek anlamına geliyor,have daha çok kahvaltıda "etmek(kahvaltı)"anlamına geliyor


BTWLittleMonster

burada denilmek istenen '' onlar her zaman akşam yemeği yer her zaman yaptıkları bir şey '' mi denilmek istenmiş yoksa '' akşam yemeği yerler mi ''sorusuna cevap olarak ''evet akşam yemeği yerler '' anlamında bir cümlemi


Criaseth

söylediğin iki şey de aynı anlam ve doğru


AkifcanAks

salah yanış demişin


GkselYALIN

as ı know ''akşam yemeği''s mean is supper, dinner's mean is ''öğlen yemeği''


Furkanyl

Vay be senelerce filmlerde dınner kelimesini görünce döner sanır göğsüm kabarırdı :(


aykutayhan2

They eat dinner nasıl onlar akşam yemeği yerler oluyor mk


brsokcu

yiyor yazdım olmadı :D


ceyhun29479

Akşam nerde yazıyor peki?


CerenAydn11

Akşam yemeği sanıyordum cümleyi sadece ama Onlar Akşam yemeği yerler miş


bhdr34

Ulan şu EAT lafını niye hep et olarak algılıyorum


Samo56

o akşam yemeği yer diyoruz ama yine onlar akşam yemeği yer diyo


henisoz

akşam diye bir şey yok


melike447587

pöff kafa karıştırıcı


Abdullah435058

Heceleme yi anlatan bir program var mı?


ZEYNEP728975

ben bilgisayrdan girdiğim için ses söyleyemiyorum ve bundan puan kırıyor


erim619339

Akşam yiyorlar yanlış bir cümlemi oluyor


esmanur681549

dınner aksam anlamına gelıyo o zaman aksam yemegı yer olması lazım


Criaseth

dinner akşam demek değil akşam yemeği demek


isodem2000

onlar akşam yemeği yiyor bana göre aynı anlamda


MaviUnicorn

Geniş zamanda söylemesi biraz tuhaf olmuş. Şimdiki zamanda söylesek nasıl olurdu?


melikes1

bende doğru cevap olarak "akşam yemeği yer" yazıyor


begen7

Bence onlar yer olması lazım


Zeynep101072

Niye yer degilde yerler ?


asdfghsizoyuncu

ayni seyi tekrar soruyo ben yerler dediğimde yer yer dediğimde yerim diyor


bQb2jx0u

Onlar akşam yemeği yer


Beytullah760727

Good night mi yaziyor orda ❤❤❤❤


BgmORK

dinner: akşam yemeği Diğer yandan ...yemeği... olarak da kabul ediliyor.


kunter54

dinner - akşam yemeği olduğuna göre benim cümlem neden hatalı


EdaKaradol

Dogrusunu yapiyorum ama yanlis diyo Alta dogru cevap diye benim yazdigimin aynisini yaziyo !


Cavid473713

Akşam yemeği supper oluyor ama


Cavid473713

Dinner öğlen yemeyi oluyor


havva459218

Yerler 'e bastım ama kabul etmedi sizin yuzunuzden yanlis yaptim


AdemNavci

Hata var yazım hatası


RUENALTADE

They eat dinner (onlar akşam yemiği yerler) mi olacak?


puppycorn99

Dualingo.yanlis yapiyo


papatya01252746

... rat dinner yazmisim


Elton693183

Hepiniz ❤❤❤ yiyiyorsnuz


Ramazan540540

Mikrofona sesim gitmiyor. Ard arda 11 bile yapiyorum ama boşuna yapiyorum gibi geliyor.


AdemNavci

Burada bir yanlışlık var!


AdemNavci

Hata var yazım hatası


levent850538

Sondaydim 1 canim kalmistiya oldum


besta839432

Cümlem dogru fakat yanlis dedi


AhmetBagi1

Baen birayi ögrensem nilur ogrenmesem sacmasapan uygulama


glayDemir13

Yav yanışlıkla yatım


CeylinUar

eat kelimesi cümle icinde cok hızlı okunuyor


_omerbolat_

They diyor ama be we duyuyorum neden

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.