A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I have a wooden comb."

Fordítás:Van egy fából készült fésűm.

4 éve

11 hozzászólás


jadea.art

miért nem jó „egy fa fésűm van"?

4 éve

radnaitomi

Jó az is, ha nem fogadja el, jelentsd!

4 éve

rita01020304
rita01020304

Ugy látom es tanulom hogy ha "tejpor", "halleves" ,balcipö, egybe van irva magyarul, akkor az angol mindig külön Irja.

4 éve

arakita54

Van egy fából készült fésűm. I have a comb made from wood. Szerintem.

1 éve

Marcsello

egy fából készült fésűm van, miért nem jó?

4 éve

fszucs

Lehet, hogy én vagyok a süket de nem "comb"-nak hallom, hanem "cone"-nak. És úgy is értelmes :)

4 éve

radnaitomi

Én 'comb'-nak hallom.

Lehet, hogy az zavar meg, hogy a 'comb' szó végén az angolban néma a 'b'?

Vagyis pontosan az a kiejtése, mint a 'cone'-nak azzal a kis különbséggel, hogy a végén nem 'n' van, hanem 'm'. (Amit tényeg nem olyan könnyű amúgy megkülönböztetni - de a lényeg, hogy a 'b'-t ne várd a kiejtésben, mert annak nem is kell ott lennie.)

comb /kəʊm/

http://www.oxforddictionaries.com/definition/english/comb

cone /kəʊn/

http://www.oxforddictionaries.com/definition/english/cone

Mindenesetre meghallgattam többször, és ugyan nehéz megkülönböztetni, de én inkább 'm'-et hallok a végén.

4 éve

PterTth2
PterTth2

Hát én sem hallom, hogy ez most cone vagy comb.

Az ember próbál mindig valami értelmes megoldás felé menni. Itt viszont egyikre sem jellemző, hogy fából lenne. Ha mondjuk wooden chair, vagy desk, spoon, vagy horse lenne, amiknél jellemző, hogy fából készülnek, akkor kitalálnám és az audió nem mindig jó minősége nem zavarna.

3 éve

cegledbabyster

ekezet nelkul most nem fogadja el

2 éve

Sztankay54

Nálam van egy fából való fésű. Ez most miért nem jó,holott más helyen a "nálam van"-t forszírozza a DUO ?

2 éve

Harga
Harga

Ez egy másik mondat. "I have the wooden comb." Duolingo itt korrekt.

8 hónapja