1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She creates many special mom…

"She creates many special moments."

Çeviri:O birçok özel an yaratır.

February 21, 2014

19 Yorum


zivistan

"O çok özel anlar yaratır" olmaz mı?


Fly_You_Fools

Bildiğim kadarıyla olmaz. Çünkü "many" ölçü olarak çok değil sayı olarak çok anlamındadır; bu yüzden "birçok" olarak kullanılır. Ölçü olarak çok demek istiyorsak "too, so" gibi kelimeler kullanılır. En azından ben böyle olduğunu düşünüyorum.


MichaelKrasm

bende aynı düşündüm


yyavuz023

creates = oluşturur manası daha kullanışlı sanki!!!!

http://translate.google.com.tr/#en/tr/creates


erkantaylan

bende aynı şekilde cevap verdim ama creative'in türkçesi oluşturucu değil yaratıcı, belkide buradan yola çıktılar çok takılmamak lazım


HasanYara

Aynen katılıyorum. Yaratmak demek yoktan var etmek demek. Insanoglu hiçbir seyi yoktan var edemez. Burada sadece durum değiştirme var. Birçok özel hatira oluşturur.


talha.celik

Create için yaratmak ve oluşturmak manaları vardir. Oluşturmak da kabul edilmeli


Beysin.

biz insanlar yaratiriz siz cahiller kabul etsede etmesede nokta


yaliyev

an kelimesinin çoğulu yok mu Türkçede?


e.fiski

aşağıdakilerin ikisini de kabul ediyor; • Pek çok özel anlar yaratır. • O birçok özel an yaratır.


hasanodac14

burada pek nerede


ekrem2027

lütfen oluştururda altenatif cevaplara eklermisiniz yaratır kelimesini ben kullanmak istemiyorum bu konudada bana saygı duycağınızı ümit ediyorum


erkantaylan

bende kullanmak istemiyorum, fazladan cevap eklense güzel olur ama çok takmamak lazım.


alican.dem

Many = pek cok mu oluyo Cok ozel anlar dedim olmadi


ANKARAKamil

" Many " ilk akla gelen anlamı çok ise yanlış DEĞERLENDİRELEMEZ


.rem

Yaklaşık 4 kere bu alıştırma karşıma denk geldi.


gldwZP

O özel birçok an yaratır ol maz mı


SadiyeKaya

O özel birçok an yaratır aynı değil mi?


Mehmet358126

"Moments "=Anlar : "moment "= An olduguna gore, neden anlar kabul edilmiyor?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.