"Yaz gençler içindir."

Çeviri:The summer is for the youth.

4 yıl önce

16 Yorum


yikilmazenes

Youth yerine youngs olamaz mı? "Youngs" yanlış bir kulanım mıdır?

4 yıl önce

gizemdamlator

neden youth yerine teenager kullanamıyoruz?

4 yıl önce

yikilmazenes

Teenager, ergen demek bildiğim kadarıyla.

4 yıl önce

HulyaCakka

9-13 yas araligi icin teenager

2 yıl önce

ilkerpilan

Youth bildiğim kadarıyla gençlik demek soruda ise gençler isteniyor youngs olmalı diye düşünüyorum

4 yıl önce

Aytacz
Aytacz

katılıyorum. program yanlış cevap vermemize sebep oluyor.

1 yıl önce

alptekk

Youngs niye olmuyor

4 yıl önce

podious

Evet sorunun turkce kismi "Yaz genclik icindir." olmali gencler ve genclik farkli seyler.

4 yıl önce

cezayirli
cezayirli

Soru ve cevap uyumsuz. Yanlışlık düzeltilmeli

3 yıl önce

alican.dem

youth da niye the var bütün gençlikten bahsedilmiyor mu? sanki belli geçlerden bahsediyomuş gibi the kullanılmış ?

3 yıl önce

HulyaCakka

bende youghts sonuna s koydum kabul etmedi

2 yıl önce

kemaltalhakoc

Katiliyorum buna bir aciklama getirilmeli

3 yıl önce

ilhan.merve

bence de gençlik olmalıydı

1 yıl önce

ILYASAKYZ

For yerine to neden olmuyor

1 yıl önce

Shahrazad26

Is "the summer" used in Britain? In USA not so much.

1 yıl önce

pikicik

Yaz belirli zaten başına neden the konuluyor ¿

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.