1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We read them a book."

"We read them a book."

Çeviri:Biz onlara bir kitap okuruz.

February 21, 2014

31 Yorum


geruk

kelimeler düzgün telefuz edilmiyor

July 12, 2014

perihan186296

Iste burada ağır okuyan mikrofonada ihtiyaç var bence

December 9, 2018

BAHARMERVE2

3.deneyişte oldu Keşke yavaş okuyan mikrofon olsaydı

September 15, 2019

Hamis655007

Telaffuz um very bad i very sory baby

December 25, 2018

Niyameddin14

Salam biz onların kitabını okuduk desek we read their the book olacaqdı?

February 7, 2019

ZeynebUbey

Telaffuz düzgün değil

July 29, 2019

ismailsevi

Biz onların kitabını okuruz Demek isteseydik nasil olurdu

February 21, 2014

Bedirhan502640

Abi gerizekalilik yapma salak,aptal,mal,gerizekali

July 25, 2019

ecoskun

We read them their books. ( Biz onların kitaplarını, onlara okuruzu)

July 28, 2014

itsberna

we read them their books dersen onlara onların kitabını okuruz derrsin o yüzden we read their book olucak

October 23, 2015

AYEYilmaze

yanlış olur

December 14, 2015

ihsankoray

Ozaman them yerine their olması lazımdı

March 5, 2014

TahirAknKs

We read a book them olsa olur mu

May 9, 2014

amcaoglan

hayır

December 16, 2015

252525ENESDEMIR

Yes,I doesn't :))

January 12, 2015

derinlikli

onlara" nerde

February 6, 2015

PlaviCvije

Biz onlara kitap okuruz. Okurduk degil ya

April 4, 2015

HasanAkdoa

a herhangi,belirsiz nesneler için kullanılıyor. Genelde bir olarak çevriliyor. Örnek: I am a man. Ancak burada neden yanlış kabul edildiğini, anlamadım.

November 18, 2015

gvngcmn2

''biz okuruz onlara bir kitap'' dedim ama yanlış dedi sanki kurduğum cümle çok yanlış

January 17, 2016

CometoPudge

Butcher is here !

April 29, 2016

emili82

Nokta koymadım diye kabul edilmedi.

May 22, 2017

AhmKarlas

we read to them a book, neden değil? -a/-e yönelme eki eksikliği yok mu?

August 2, 2017

epack1807

them: onlara/onları

August 3, 2018

MaviUnicorn

Onlara kitap okuduk olur muydu?

August 22, 2017

epack1807

read'in iki hali de aynı olduğu için olurdu.

August 3, 2018

M60r7kPq

doğru cevap

October 14, 2017

Emirhan920783

bi siktirsin gitsin ya

April 29, 2017

ErdemCakir

nasilsiniz

June 26, 2014

lelovski

İyiyim, sizi sormalı

August 11, 2014

ozgeyesiltas

Konuyu daha kapsamli anlayabilecegim site biliyir musunuz

July 29, 2014

behre55

Bu uygulama insana ingilizce ogretmez

March 17, 2015
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.