"We read them a book."

Çeviri:Biz onlara bir kitap okuruz.

4 yıl önce

25 Yorum


geruk

kelimeler düzgün telefuz edilmiyor

4 yıl önce

ismailsevi

Biz onların kitabını okuruz Demek isteseydik nasil olurdu

4 yıl önce

ecoskun

We read them their books. ( Biz onların kitaplarını, onlara okuruzu)

4 yıl önce

itsberna

we read them their books dersen onlara onların kitabını okuruz derrsin o yüzden we read their book olucak

2 yıl önce

AYEYilmaze

yanlış olur

2 yıl önce

MaviUnicorn

Onlara kitap okuduk olur muydu?

1 yıl önce

epack1807
epack1807

read'in iki hali de aynı olduğu için olurdu.

2 ay önce

ihsankoray

Ozaman them yerine their olması lazımdı

4 yıl önce

TahirAknKs

We read a book them olsa olur mu

4 yıl önce

Ahmety123

hayır

2 yıl önce

252525ENESDEMIR

Yes,I doesn't :))

3 yıl önce

derinlikli

onlara" nerde

3 yıl önce

PlaviCvije

Biz onlara kitap okuruz. Okurduk degil ya

3 yıl önce

HasanAkdoa

a herhangi,belirsiz nesneler için kullanılıyor. Genelde bir olarak çevriliyor. Örnek: I am a man. Ancak burada neden yanlış kabul edildiğini, anlamadım.

2 yıl önce

gvngcmn2

''biz okuruz onlara bir kitap'' dedim ama yanlış dedi sanki kurduğum cümle çok yanlış

2 yıl önce

CometoPudge

Butcher is here !

2 yıl önce

emili82

Nokta koymadım diye kabul edilmedi.

1 yıl önce

AhmKarlas

we read to them a book, neden değil? -a/-e yönelme eki eksikliği yok mu?

1 yıl önce

epack1807
epack1807

them: onlara/onları

2 ay önce

M60r7kPq

doğru cevap

1 yıl önce

Emirhan920783

bi siktirsin gitsin ya

1 yıl önce

ErdemCakir

nasilsiniz

4 yıl önce

lelovski

İyiyim, sizi sormalı

4 yıl önce

ozgeyesiltas

Konuyu daha kapsamli anlayabilecegim site biliyir musunuz

4 yıl önce

behre55

Bu uygulama insana ingilizce ogretmez

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.