"Ben ona iyi geceler dilerim."

Çeviri:I wish her a good night.

4 yıl önce

28 Yorum


NRizgar

burada "a" ya niçin ihtiyaç var acaba

4 yıl önce

iamnotabot

"iyi bir gece dilerim" de denilebilir ama bizde nedense (tek bir gece kastedilse bile) çoğul kullanılıyor.

4 yıl önce

AliBerk2006

Aynen

1 yıl önce

tayfunakyilmaz

Daha once dilemenin karsiligi olarak, "wish for" bir kaliptir denmisti diye hatirliyorum ama burada yanlis oldu. Sebebi nedir "wish" ne "wish for" ne, nerelerde hangisi kullaniliyor, bir aciklik getirebilecek varmi?

3 yıl önce

MetinMese
MetinMese

For'lu olunca bir şeyi birinden istemek, dilemek anlamı anlaşılmalıdır. Burada ise daha farklı yani beklentisiz bir "dileme" var.

1 yıl önce

onderhakan

Teşekkürler.

1 ay önce

mihracerra

"I wish good nights to him" nesi yanlış? "a good night" iyi bir gece dilerim manası taşıyor. İlginç...

3 yıl önce

tuanayuruk

ben de i wish a good night to him dedim fakat kabul etmedi

1 yıl önce

sonterekeme
sonterekeme

evet cevap verecek kimse yok mu I wish goodnight to him yanlış mı yanlışsa neden yhanlış bir açıklama yapılırsa seviniriz.

1 yıl önce

HacEminYlm

Burada Ben (sadece) ona bir iyi geceler dilerim manası var.

1 yıl önce

ozi987

Daha once dilemenin karsiligi olarak, "wish for" bir kaliptir denmisti diye hatirliyorum ama burada yanlis oldu. Sebebi nedir "wish" ne "wish for" ne, nerelerde hangisi kullaniliyor, bir aciklik getirebilecek varmi?

3 yıl önce

fatihgl37

I wish her good night yazdım yemedi a harfi eksikmiş olmazsa olmazmı yaniii a

3 yıl önce

ArzuBayramova

A-lardan sıkıldım :/

2 yıl önce

MeteUelkue

I wish good nights to him cumlesi mantiksiz olur muydu?

3 yıl önce

Velikarak

a good night, iyi geceler demek bir kalıplaşmış cümledir. Bunun dışında "s" getirmek kalıbın yapısını bozacağı için kabul edilmez.

2 yıl önce

ufukgenctu

Yine cevapsiz kalan bir suru soru var.

3 yıl önce

Bisnev99

"I say good night her" desek?

1 yıl önce

Nezir_Dlm

Say = Demek,Söylemek

3 hafta önce

hasanalion

Daha once dilemenin karsiligi olarak, "wish for" bir kaliptir denmisti diye hatirliyorum ama burada yanlis oldu. Sebebi nedir "wish" ne "wish for" ne, nerelerde hangisi kullaniliyor, bir aciklik getirebilecek varmi? biri açıklayabilir mi

2 yıl önce

CelalAyan

Daha once dilemenin karsiligi olarak, "wish for" bir kaliptir denmisti diye hatirliyorum ama burada yanlis oldu. Sebebi nedir "wish" ne "wish for" ne, nerelerde hangisi kullaniliyor, bir aciklik getirebilecek varmi?

2 yıl önce

Velikarak

• I wish it a good night. • I wish her a good night.

2 yıl önce

eylulpaksoy

VnhhJzjs

2 yıl önce

eylulpaksoy

Ay yanlisikla oldu

2 yıl önce

aligundogdu

"i wish good night for her " bu durum için yanlış mı oluyor ?

1 yıl önce

FatmaSezer6

Neden a kullanıyoruz bilen var mı

1 yıl önce

memoli14
memoli14

Neden a var ozaman iyi bşr gece dilerim olmalı değilmi tok eğer iyi geceler dilerim ise good nights olması gerekmezmi

9 ay önce

Zeytin43

wish for hani kalıptı ???? Bu ingilizcede kafasına göre takılıyor mu ne dön dönüveriyor çön çönüveriyor frıldak gibi nereye döneceği belli değil

6 ay önce

Oyilmaz56

İyi bir gece denmiyor ki. İyi geceler deniyor. Hata...

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.