Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Eğitim kurumu müzenin yanındadır."

Çeviri:The institute of education is next to the museum.

4 yıl önce

10 Yorum


kemal.c.ta

Neden near olmuyor

4 yıl önce

Mhmmdbrahi

Near yakın demek yanında yok

3 yıl önce

alialper

near neden olmaz

4 yıl önce

MUSTAFAALKAN

bende near dedim olmadı

4 yıl önce

EnesF.Ocak

Aynı şey bende de var. Hata bu. Hata değilse bilgilendirme yaparsanız sevinirim

3 yıl önce

Mhmmdbrahi

Near dersek yakınında olmuş olur. Next to yanında

3 yıl önce

Tolgazkan5

Near yanında, next to bitişiğinde. Bu soruda near da kullaniliyor olmaliydi

2 yıl önce

EmreKetme

''The educational institution is next to the museum.'' reddedildi. Nonsense...

1 yıl önce

ErenEdu

Corporation kelimesi de reddedildi. Enstitü ne alaka anlamadım.

1 yıl önce

Berkay315835

Eğitim kurumu derken bir tamlama yapıyoruz. The institute of education. Burada Türkçe tamlama yöntemi ile the education of institute yapabiliriz. İngilizce'de neye göre yapılır . Birisi yardımcı olabilir mi ? Hep karıştırıyorum.

4 gün önce