"Generallyitisgreen."

Fordítás:Általában zöld.

4 éve

18 hozzászólás


Nyolan

"ez jobbára zöld" mi a keserves anyóslépér' nem jó???

2 éve

zsolt083011

"keserves anyóslépér"

Hát ez mekkora!! Hatalmasat nevettem! Köszi :-D

2 éve

bence86

egyébként itt az Usually is használható? a megadott szóval csináltam de jelentése ugyan az lenne és kíváncsi vagyok :)

4 éve

Szakalp78

szerintem igen, egyébként: usually: általában, rendszerint: i usually go to the cinema rendszeresen járok moziba. Generally általában általánosan

4 éve

cselida

Kérek egy kis segítséget. Mikor generally és mikor usually?

4 éve

Semmisemjo

Ha jol tudom, akkor szinonimai egymasnak, tehat akarmikor hasznalhatod a ketto kozul valamelyiket,de javitsatok ki ha rosszul tudom...:)

3 éve

Don93

Emiatt a kaméleon....XD

3 éve

csilla69

általában zöld van- miért nem jó?

4 éve

radnaitomi

Mert a 'valami van, létezik' = there is something

  • There is a book on the table.

A 'valami zöld van' így lenne: There is something green.

4 éve

csilla69

köszönöm a segítséget, reménykedtem, hogy te fogsz válaszolni,mert annyira jól magyarázod el mindig a feladatokat, hogy még én is megértem........

4 éve

radnaitomi

Nagyon kedves, hogy ezt írod! :) Örülök, hogy sikerül ezek szerint érthetően segítenem! :)

4 éve

BelaKosa
BelaKosa

Mindig! :)

4 éve

ZnDogi

Mindig TELJES mértékben sikerül!

1 éve

msjudit

Ezzel én is így vagyok. Nagyon szeretem Tomi magyarázatait.

4 éve

BernardSzilvia

Én is nagyon szeretem a dumáidat! Köszi!

4 éve

peter.birk

Nem ezt jelenti. Szerintem ezúttal a helyes megoldás logikusabb is.

4 éve

csilla69

akkor a "finally it is Friyday" miért "végre péntek van" ?

4 éve

radnaitomi

Mert a mondat nem azt jelenti, hogy létezik a péntek végre, ahogy egy könyv éppen létezik az asztalon. Hanem egyszerűen magyarul így van a kifejezés - szóval valójában magyarul logikátlan, és angolban van épp jól. Hiszen a napról, ami épp ma van (erre utal az 'it') mondjuk, hogy na, az éppen péntek.

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.