1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O annesi kadar güzel."

"O annesi kadar güzel."

Çeviri:She is as beautiful as her mother.

February 21, 2014

21 Yorum


ozgrozer

She is beautiful as her mother olmuyor mu?

August 8, 2014

archdaisy

Annesi gibi oluyor öyle annesi kadar olmali


filiz192154

Ozgur bey bende ayni cevabi verdim kabul etmedi neden iki tane as kullandik bilen??!!!


ozgrozer

Benimde daha sonradan öğrendiğime göre -as ... as- bir kalıpmış ve kişi ya da nesnelerin bir yönden benzer olduklarını ya da olmadıklarını söylemek için kullanılıyormuş. Bu cümlede eğer sadece as kullanırsak @archdaisy dediği gibi "annesi gibi" bir anlam çıkıyor. Yani;

She is beautiful as her mother = Annesi gibi güzel

She is as beautiful as her mother = Annesi kadar güzel


cetinsemih

"He is as beutiful his mother" dedim olmadı :-D


hardnrocker

"It is as beautiful as its mother." Bu da olmaz mı? Raporladım.


agunes85

seçeneklerden doğru olanı soruyor zaten. ayrıca dediğiniz cümle biraz şaibeli. Yani it öznesini hayvan için kullanırsak belki uyar ama ondan da emin değilim


sevim215973

Cansiz nesnenin annesi olurmu


hardnrocker

Hayvanlar için kullanılabilir.


Eren445648

Bence ikiside olur, annesi kadar güzel veya annesi gibi güzel. Çok benzer anlamlar.


metin334

She is beautiful as much as her mother dedim oldu


irfankn

Neden Mom, mother olmadı


htcerr

He is beautiful until his mother neden olmadı anlamadım


Ha.run

She demen lazım. She kadın için he erkek için kullanılır. Ve until kadar ve dek anlamında oluyor yani until tomorrow, yarına kadar, yarına dek, anlamında ama as.. as onun kadar anlamında kullanılır.


kadir.alti1

Pretty neden kabul edilmiyor


Lipian

"She is beatiful like her mother" da kabul edilemez mi?


ibrahim-sami

Galiba bu; annesi gibi güzel .. anlamında.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.