Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O annesi kadar güzel."

Çeviri:She is as beautiful as her mother.

4 yıl önce

13 Yorum


ozgrozer
ozgrozer

She is beautiful as her mother olmuyor mu?

4 yıl önce

archdaisy

Annesi gibi oluyor öyle annesi kadar olmali

3 yıl önce

filiz192154

Ozgur bey bende ayni cevabi verdim kabul etmedi neden iki tane as kullandik bilen??!!!

2 yıl önce

ozgrozer
ozgrozer

Benimde daha sonradan öğrendiğime göre -as ... as- bir kalıpmış ve kişi ya da nesnelerin bir yönden benzer olduklarını ya da olmadıklarını söylemek için kullanılıyormuş. Bu cümlede eğer sadece as kullanırsak @archdaisy dediği gibi "annesi gibi" bir anlam çıkıyor. Yani;

She is beautiful as her mother = Annesi gibi güzel

She is as beautiful as her mother = Annesi kadar güzel

2 yıl önce

hardnrocker

"It is as beautiful as its mother." Bu da olmaz mı? Raporladım.

2 yıl önce

agunes85

seçeneklerden doğru olanı soruyor zaten. ayrıca dediğiniz cümle biraz şaibeli. Yani it öznesini hayvan için kullanırsak belki uyar ama ondan da emin değilim

2 yıl önce

sevim215973

Cansiz nesnenin annesi olurmu

6 ay önce

hardnrocker

Hayvanlar için kullanılabilir.

6 ay önce

cetinsemih

"He is as beutiful his mother" dedim olmadı :-D

3 yıl önce

metin334

She is beautiful as much as her mother dedim oldu

8 ay önce