1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Şimdi her iki sistem de hizm…

"Şimdi her iki sistem de hizmet dışı."

Çeviri:Both systems are now out of service.

February 21, 2014

23 Yorum


ilhansara

Burada "now" kelimesini neden sona koyamıyoruz? Gerçi rapor ettim ama eğer gerçekten yanlışsa nedenini öğrenmek isterim.


vhandeli

"both systems are out of order now" cümlesini kabul etmedi. Out of service ve out of order eş anlamlı


SabaBenzer

Now en başta kullanılmaz mı


Osman220237

kullanılır kardeşim kullanılır


GkhanTrker1

soru cümlesindeki "de" ifadesine cevapta yer verilmemiş.


Gkcr_Snmzck

Now both of systems are also out of service.


NEZOveDEFN

BENCE NOW başa almakla zsmana ağırlık (önem) veriyor.


savasxxx

"Her iki sistem de" derken bu "de" edati icin cumleye "also" ekleyemezmiydik.


aydinsafa

Cevap bekliyoruz.


unsalcibram

Both zaten "her ikisi de" anlamı katar cümleye o yüzden gerek yok


ismail629073

Thank you for your explation


emirsener

Both her ikisi de anlamı katar cümleye


Deniz.Tanyeli

Both systems are out of "servicenow." Servicenow diye yazılıyor cevapta ama böyle bir yazış doğru olmamalı bildir seçenekleri içerisinde böyle bir hata da yok buradan tartışalım.


MuhammedAliKara

Both kelimesi her ikisi, her ikisi de anlamlarına gelir. Yani ne 'iki' ne de ayrıca 'de' kullanmaya gerek yok


KadirAltun16

Both kelimesinin okunuşunu "biot"olarak yapıyor. Hatalı


daphnelious

now disabled on the both systems yazdım bunuda kabul etmedi


Mrym_44

both systems out of service, google çevirisi beni yanılttı


1DenizDerin

Now neden sona gelemiyor


Elcan649765

Nedenini bilmeksizin bu cümle yanlışmış gibime geliyor! Sanki sözlerin dizilişi birbirine uymuyor.


NEZOveDEFN

BOTH zaten zaten ikisi anlamında tekrar two ya gerek yok.


SevgihanKy

Now both systems are out of service


Berilkim

Now neden en sonda olamıyor?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.