1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Şimdi her iki sistem de hizm…

"Şimdi her iki sistem de hizmet dışı."

Çeviri:Both systems are now out of service.

February 21, 2014

40 Yorum


ilhansara

Burada "now" kelimesini neden sona koyamıyoruz? Gerçi rapor ettim ama eğer gerçekten yanlışsa nedenini öğrenmek isterim.


Bangshag

4 senede değişen çok bir şey olmamış artık sona koyabiliyorsun ama "fazladan boşluk" diyor :) doğru cevap olarak "servisenow" diyor :)


Secils1

Şu anda doğru kabul ediyor. 2018 Aralık


vhandeli

"both systems are out of order now" cümlesini kabul etmedi. Out of service ve out of order eş anlamlı


SabaBenzer

Now en başta kullanılmaz mı


Osman.advantures

kullanılır kardeşim kullanılır


GkhanTrker1

soru cümlesindeki "de" ifadesine cevapta yer verilmemiş.


Gkcr_Snmzck

Now both of systems are also out of service.


NEZOveDEFN

BENCE NOW başa almakla zsmana ağırlık (önem) veriyor.


Buklem609341

Burada "-de, -da" anlamını both kelimesi katmıştır.

BUNDAN DOLAYI ALSO kullanılmaz

Ayrıca NEZOveDEFN 'nin de dediği gibi now kelimesini başa koymak cümleye bu zamanın vurgusunu yapar.


Berilkim

Now neden en sonda olamıyor?


emirsener

Both her ikisi de anlamı katar cümleye


savasxxx

"Her iki sistem de" derken bu "de" edati icin cumleye "also" ekleyemezmiydik.


aydinsafa

Cevap bekliyoruz.


unsalcibram

Both zaten "her ikisi de" anlamı katar cümleye o yüzden gerek yok


ismail629073

Thank you for your explation


Deniz.Tanyeli

Both systems are out of "servicenow." Servicenow diye yazılıyor cevapta ama böyle bir yazış doğru olmamalı bildir seçenekleri içerisinde böyle bir hata da yok buradan tartışalım.


MuhammedAliKara

Both kelimesi her ikisi, her ikisi de anlamlarına gelir. Yani ne 'iki' ne de ayrıca 'de' kullanmaya gerek yok


KadirAltun16

Both kelimesinin okunuşunu "biot"olarak yapıyor. Hatalı


1DenizDerin

Now neden sona gelemiyor


SevgihanKy

Now both systems are out of service


Aknby

"Out of order" dedim kabul etti


Dyt.Mrv

Yok artık now sonda ya da başta olmalı


daphnelious

now disabled on the both systems yazdım bunuda kabul etmedi


Mrym_44

both systems out of service, google çevirisi beni yanılttı


Elcan649765

Nedenini bilmeksizin bu cümle yanlışmış gibime geliyor! Sanki sözlerin dizilişi birbirine uymuyor.


NEZOveDEFN

BOTH zaten zaten ikisi anlamında tekrar two ya gerek yok.


karatecix

Böyle sacmalamaya devam edecekseniz programınızı silicem artik adam gibi gramer kurallarina uyun now sonda da olur !


gpekyalcin

Both of systems niye olmuyor?


IsaKetenci

"at the moment both system are out of services" cevabının doğru oldugunu düşünüyorum.


Azra010804

Now kelimesi sona gelmeliydi ama ortada kabul ediyor


theevilneverdies

"Both of the systems are out of service now" da sıkıntı var mıdır? Yani zaten burada yazamıyoruz çünkü 2 of ve the yok ama cok fazla aradım boyle yazmak icin


YaWuZ

Also niye kullanılmıyor?


uahope

The koydum diye kabul etmediler. Ne fark oldu.sanki oxforda ogrenci yetistiriyorlar


yemrenarin

Aynen. The yazdim diye kabul etmedi sacmalik


buraksteel

Now both two systems are out of service de kabul edilmedi garip


atzehri

Baska bir alistirmada iki kelimesini kullanmadigim icin kabul etmemisti bunun cevabinda ikiye gerek yok bi garipsiniz sunu hazirlayanlar


theevilneverdies

Both zaten iki anlamına geldiğinden anlatım bozukluğu oluyor. Eger both kullanmazsan two kullanmalısın ama two kullanınca da 2 den fazla sistem varmış gibi oluyo, yine aynı anlam değil tam. Bir alıştırmada both ve two yu ayni anda kullandıysa anlam veremedim şuan ama :) O zaman haklısın, o diğeri sıkıntılı.


yauuuz

Both two systems are out of services dedim kabul etmedi.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.