"Şimdi her iki sistem de hizmet dışı."

Çeviri:Both systems are now out of service.

4 yıl önce

16 Yorum


vhandeli

"both systems are out of order now" cümlesini kabul etmedi. Out of service ve out of order eş anlamlı

4 yıl önce

ilhansara

Burada "now" kelimesini neden sona koyamıyoruz? Gerçi rapor ettim ama eğer gerçekten yanlışsa nedenini öğrenmek isterim.

2 yıl önce

Gkcr_Snmzck

Now both of systems are also out of service.

3 yıl önce

savasxxx

"Her iki sistem de" derken bu "de" edati icin cumleye "also" ekleyemezmiydik.

3 yıl önce

aydinsafa

Cevap bekliyoruz.

3 yıl önce

unsalcibram

Both zaten "her ikisi de" anlamı katar cümleye o yüzden gerek yok

3 yıl önce

ismail629073

Thank you for your explation

2 hafta önce

uahope

The koydum diye kabul etmediler. Ne fark oldu.sanki oxforda ogrenci yetistiriyorlar

3 yıl önce

Deniz.Tanyeli

Both systems are out of "servicenow." Servicenow diye yazılıyor cevapta ama böyle bir yazış doğru olmamalı bildir seçenekleri içerisinde böyle bir hata da yok buradan tartışalım.

8 ay önce

MuhammedAliKara

Both kelimesi her ikisi, her ikisi de anlamlarına gelir. Yani ne 'iki' ne de ayrıca 'de' kullanmaya gerek yok

3 yıl önce

GkhanTrker1

soru cümlesindeki "de" ifadesine cevapta yer verilmemiş.

3 yıl önce

yemrenarin

Aynen. The yazdim diye kabul etmedi sacmalik

3 yıl önce

emirsener

Both her ikisi de anlamı katar cümleye

2 yıl önce

daphnelious

now disabled on the both systems yazdım bunuda kabul etmedi

1 yıl önce

Learnit11

I

1 yıl önce

Mrym_44

both systems out of service, google çevirisi beni yanılttı

9 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.