"The workers are professionals."

Çeviri:İşçiler profesyonellerdir.

February 21, 2014

44 Yorum

Konu önem sırasına göre

turgayatli

İşçiler profesyoneldir olsa daha yakışıklı durmaz mı?

February 21, 2014

MuhammedEm719145

Aynen

October 25, 2017

TalhaBerk

Mobilden bağlanıyorum. Bir soru sorucam. Daha önce de sormuştum yorumum silinmişti. Uygulamada şimdiki zaman bölümü varmı? göremedim de. Yok ise ekleyecek misiniz ? Yanlış yere yazıyosam yorumumu silmek yerine nereden sormam gerektiğini söyler misiniz lütfen ?

March 31, 2014

BerraCildan

Şimdiki zaman da var ben gördüm

June 30, 2014

SONERRENOS

işçiler uzmanlardır neden olmuyor?

May 27, 2015

rayetis

olabilir ama uzmanı "expert" daha iyi karşılıyor gibi.

October 15, 2017

benHURUM

"İşçiler ustadır." olmalı.

December 23, 2017

KayhanPolat

Uzman kelimesinin karşılığı "EXPERT"

August 25, 2015

SONERRENOS

Thanks a lot Mr. Kayhan.

October 8, 2015

EmreGKAM

"İşçiler profesyoneldir" demek daha doğru olur.

May 2, 2015

tugba576717

Profesyonel işçi olmaz mı?

January 17, 2016

ferhat.kur

Isciler profesyoneldir de olur kanimca ?

February 7, 2015

1377.bayram

Bu program sozluge bagli kalmis istilahdaki manalari kabul etmiyor

April 15, 2015

AhmetUrasS

Uzman kelimesi neden olmadı ?

August 6, 2015

KayhanPolat

Uzman kelime karşılığı "EXPERT"

August 25, 2015

AbidinFeyy

Bu isciler profesyoneldiri neden kabul etmedi acaba??

February 27, 2015

husonet

Profesyonel işciler yazdım kabul etmedi

March 27, 2015

BeycanKahr

Profesyonel işçiler = the workers who is professional Seklinde cümlecik olarak yazilabilir.

August 30, 2015

Bworld1

Profesyonel yerine uzman daha yerinde bir cevap gibi uzman yazdım kabul edilmedi

July 27, 2015

KayhanPolat

Uzman kelimesinin karşılığı "EXPERT"

August 25, 2015

nciRanaAtc

Cevap:İşçiler profesyonellerdir

November 23, 2015

bllorc

Çalışanlar'ı kabul etmedi aynı anlami içeriyor sanki.

December 19, 2015

rayetis

"professionals" neden uzmanlar olmuyor diyenler için aradaki farka değinmek istiyorum:

Türkçe dilinde de olan "profesyonel", para karşılığı iş yapan, meslek sahibi kişidir. Uzman ise bir konu hakkında daha fazla bilgi, birikim veya tecrübeye sahiptir. İşini para için yapması ya da bir yerde çalışıyor olması şart değildir.

Yani uzmanlıktan bahsediyorsak, önemli olan bilgi düzeyinin yüksekliğidir. Bir örnek ile pekiştireyim: Fotoğrafçılıkta, amatör fotoğrafçılık diye bir tabir vardır. Konuya uzak kişiler amatör fotoğrafçıyı, profesyonel fotoğrafçıya göre acemi ve daha az bilgili sanır. Halbuki bu her zaman doğru değildir. Amatörden kastedilen şey bu işi para için yapılmadığıdır. Profesyonel fotoğrafçı yaptığı işten para kazanır. Pekala amatör bir fotoğrafçı, bir profesyonele kıyasla fotoğrafçılık konusunda daha uzman olabilir.

October 15, 2017

MehmetAliBey7733

İşçiler uzmandırlar yazdım kabul etmedi. Halbuki Profesyonelin Türkçe karşılığı tam olarak şöyle: 1. Bir işi kazanç sağlamak amacıyla yapan (kimse), amatör karşıtı. 2. Ustalaşmış, uzmanlaşmış.

"Uzman boksörden, antrenman bahanesiyle senin karşında dayak yemek işime gelmiyor, kızım!" - N. Hikmet

Lütfen kelimelerimize dikkat edelim

August 10, 2019

tahahoca

Professional niye s takisi alıyor anlamadım aydınlatsanız lütfen

April 16, 2015

Elif321274

Benim ki bozuk cok hojdir ama benena fiyom kabul ediyo

October 10, 2015

M.NecatiUZ

Profosyonel Türkçesi uzman olmalı

January 29, 2016

_emirhankilic_

ŞİKAYETİM VAR DOĞRU YAPTIM KQBUL ETMEDİ

April 7, 2016

lviKazmi

elemanlar profesyonellerdir neden olmuyor

June 15, 2016

DerinPoyra

İyi de biz türkçede işçiler profesyöneldir de olabilir

July 15, 2016

merelebi0

dir eki koymadım diye yanlış saydı

November 16, 2016

yasemin759924

Worker memur degilmi , bence isci olmuyor orda

April 3, 2017

Ahmetozhekim

Profesyonel zaten İngilizce kökenli bir kelime ayrıca professional ; uzman, yetkili, yetenekli, işinin ehli (kimse) ( Zargan ). Burada ki kelimeleri niye kabul etmiyorsunuz ?

June 9, 2017

MerhabaDny1

Proleterler profesyoneldir dedim kabul etmedi. >: (

August 16, 2017

benHURUM

Doğru türkçe yanıt: "İşçiler ustadır." olmalıdır.

December 23, 2017

Kaan1024

İşçiler profesyonel kişilerdir böyle yazdım yanlış dedi...

December 24, 2017

Kaan1024

çok saçma İşçiler profesyonel kişilerdir yazdım

December 24, 2017

turgutafal

Besinci sefer doğru yazdığım halde yanlış cevap

December 1, 2018

Mehmet_Tuncer_59

Profesyonel olmak alaninda tecrubeli, deneyimli yani uzman olmak demektir

January 10, 2019

Aydn506630

Personeller profesyoneldir neden olmuyor

August 20, 2019

Nursel666454

Bunun neresi yanlış ANLAMADIM

September 11, 2019

mfugurluel

usta neden olmuyor profesyonel Türkçe bile değil

January 31, 2015

_emirhankilic_

Aynn

April 7, 2016

KayhanPolat

Usta kelime karşılığı "MASTER"

August 25, 2015
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.