"They are not my bosses."

Çeviri:Onlar benim patronlarım değiller.

4 yıl önce

29 Yorum


turgayatli

"Onlar benim patronum değil" çevirisi daha hoş değil mi?

4 yıl önce

sude3353

Bence de öyle

3 yıl önce

googleplay8

Çünkü -s takısı var. Bu da çoğul anlamı veriyor.

1 yıl önce

pelin48

Boss kelimesini cogul kullandigi icin patronlarim dememiz gerek.

4 yıl önce

stercoricpig

türkçeye iki türlü de geçebilir.eğer özne cansız varlık olsaydı özne dışındakiler çoğul ek almazdı

3 yıl önce

endermaxijunior

Patronun canlı mı cansız mı olduğunu nereden bileceğiz gibi bir soru sorulmaması sevindirici ;')

2 yıl önce

kevser574502

Bosses olduğu ve - s takısı olduğundan " patronlarım " oluyor. Eğer " boss" olsaydı dediğin doğru olurdu

2 yıl önce

Yusuftosun3

Ingilizceni

2 yıl önce

DennisYeil

Onlar benim müdürüm değiller yazdım kabul etmedi biri bana açıklayabilir mi acaba

3 yıl önce

Buseeeeyilmaz

Çünkü boss patron demek müdür manager veya director olarakta kullanılabiliniyor.

3 yıl önce

Ayaz154160

"Benim patronum onlar degiller" yazdim kabul etmedi neden acaba

3 yıl önce

imanaz1

Patronlarim olacak.Cümle de saçma...patronlarim olmasi lazim

2 yıl önce

SlymnKngr

bcs i always walk alone

2 yıl önce

mslm198958

"Onalar patronlarım değildir." şeklinde de olabilir.

3 ay önce

Ali841705

"Onlar benim patronlar değil" kabul etmedi. Oysa cümle yanlış değil.

2 ay önce

emir646527

"O benim patronum değil" yazinca kabul etmedi oradaki "they" ne ise yarar ki?

3 yıl önce

MMelihD

Ne mi yarar? O olsaydı eğer He/she kullanılırdı. They "onlar" demek.

3 yıl önce

onurelmas

Robotlara veya bazi video oyunlarinda bölüm sonu zor karaktere de Boss deniyor. Buradaki boss terimi nereden gelmekte?

3 yıl önce

ibrahimturkoglu

Patron demek iste

2 yıl önce

durukankar1

Ona kimin patron olduğunu göster

1 yıl önce

EskiYeni

Patronum yok çunku calismiyorum

1 yıl önce

atopluoglu

They çoğul, bosses çoğul? Onlar benim patronlarım değil. Çok mu saçma oldu.

2 yıl önce

Yusuftosun3

They cogulmu ?

2 yıl önce

imanaz1

Ler gelmeli

2 yıl önce

niyan18

o benim patronum değil olmuyo sadece benim patronum değil

2 yıl önce

Eray882792

Yürü be :)

1 yıl önce

naz220278

Onların patronu değil yazdım. Cevap benim patronum degil yaziyor anlamadim they onlar demek ama.

1 yıl önce

Poyraz536125

Fjdjdhdjdjsdhdhrjýpœbńmbvč

2 yıl önce

yusuferen406700

umut yok isik

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.