Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"They are not my bosses."

Çeviri:Onlar benim patronlarım değiller.

4 yıl önce

7 Yorum


turgayatli

"Onlar benim patronum değil" çevirisi daha hoş değil mi?

4 yıl önce

sude3353

Bence de öyle

3 yıl önce

googleplay8

Çünkü -s takısı var. Bu da çoğul anlamı veriyor.

1 yıl önce

DennisYeil

Onlar benim müdürüm değiller yazdım kabul etmedi biri bana açıklayabilir mi acaba

3 yıl önce

Buseeeeyilmaz

Çünkü boss patron demek müdür manager veya director olarakta kullanılabiliniyor.

3 yıl önce

Ayaz154160

"Benim patronum onlar degiller" yazdim kabul etmedi neden acaba

2 yıl önce

SlymnKngr

bcs i always walk alone

2 yıl önce