1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She wants the cheese."

"She wants the cheese."

Çeviri:O, peyniri ister.

February 21, 2014

30 Yorum


mcevely

"O, peynir ister." dedim yanlış dedi.


AliTaskoparan

Cümlede "the cheese" yazıldığı için belirli bir peynirden bahsediliyor. Bu yüzden "peyniri" yazmak gerekiyor.


oguzhanaksahin

Böyle %100 doğru olsun diye çırpındığımız için iş pratiğe dökülünce bir yabancı karşısında herkes afallıyor


iclal842491

O peyniri ister olacaktı bendi onu dedim i olması gerekiyo sonunda


YASER44

Merhaba ben yaser soy adim korkmaz


HACKERRUHU

Ben de öyle dedim ama doğru dedi bana


emine909094

Evet cümle geniş zaman ama anlamı şimdiki zaman oluyor tercüme yanlış


OrhanBerk1

Buradaki durum şudur: İngilizce'de bazı fiillerin -ing formu olmaz ve 'want' da o fiillerdendir. Bu yüzden want, geniş zamanla çekimlenmesine rağmen -yor şeklinde tercüme alabilir.


sedefseher28

Hayır, ister geniş zaman kipi


Eser_Mehmet

Kip kaymasi ingilicede de varmis. Kotu oldu.


Hasankarl

"O peyniri" yazman gerek


borabet

"O peynir ister" de kabul edilmeli bence


Hasan371723

Örnekler the cheese = peyniri


Eisentr

Aradaki fark want ve wants want olsaydi ister wants olduğu icin istiyor oluyor yani genis zamana dokulmus versiyonu yani sonuc olarak want kelimesinide genis zamana dokmus oluyoruz


yagmurilhan

O peyniri ister olmaz mı


E.Husna55

Ben de öyle yazdım virgül yüzünden kabul etmedi


ozlemugurlu

Ki 's genis zaman takisi istiyor degil ister olmali zaten dogrusu


merveasude

Ben sesi çalıştırıtorum sonra kadının söylediğini açıyorum hemen kabul ediyor hiç uğraşmıyorum sghsgsg


KadirDelik

O peyniri ister olması gerekmiyor mu neden istiyor


faruk888585

"Kız peyniri ister" neden olmuyor? "want" damı hem geniş hem hem şimdiki zaman olarak kullanılıyor?


BeyzaBinna

O, peyniri ister. Cheese öncesinde the yazdığı için peynir'i deniliyor. Benim anlamadığım ister yazıyor ama istiyor çıktı kelimelerde ve öyle kabul etti. See fiili gibi want fiili de mi şimdiki zamanlı olabiliyor?


Mr.Miedzymorze

Simple Present Tense Gücü Adınaaaaa!


Hsyn__6016instgr

Merhaba arkadaşlar A32M9X doulingo kulüb kodum. Buyrun Hep beraber hem eğlenip hemde öğrenelim.


zgrMert3

Secilen kelimelerde sadece “istiyor” var ama “ister” olması gerekiyor??


BusraKubla

Bence de o peynir ister olmayacak mı


efe837888

Sandviç mi acaba?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.