"Wir werden mehr benötigen."

Çeviri:Bizim daha fazlasına ihtiyacımız olacak .

2 yıl önce

4 Yorum


pergamemo

bu cümlenin çevirisi şöyle yapılmış : "daha fazlasına ihtiyacımız olacak".

fazla(sına) eki nasıl olmuş olabilir?

doğrusu "bizim daha fazla (daha çok) ihtiyacımız olacak" olmalı.

2 yıl önce

Eluvian_

Türkçede "Daha fazlasına ihtiyacımız olacak." cümlesi gayet kullanılabilir ve doğrudur. Bence hiçbir sıkıntı yok. Hatta ben "Daha fazla ihtiyacımız olacak." cümlesinin yerine "Daha fazlasına..."yı bile tercih edebilirim.

2 yıl önce

pergamemo

sence hiç bir sıkıntı yok ama bence sıkıntı var. çünkü türkçe'ye çevirdiğin cümlenin anlamı benim anladığımdan farklı. sorum şu: almanca cümledeki bunların hangisini karşılıyor. "daha fazla (daha çok) ihtiyacımız olacak" = neye ihtiyacım olduğu belli değil. "daha fazlasına ihtiyacımız olacak" = neye ihtiyacım olduğu belli, ve ondan daha fazlasına ihtiyacım var.

2 yıl önce

humetin

(onların daha az) Bizim daha fazla ihtiyacımız olacak.

10 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.