Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Onu bir daha yapmayı deneyin."

Çeviri:Try doing it once more.

4 yıl önce

11 Yorum


vhandeli

"try doing that once again" çevirisini kabul etmedi

4 yıl önce

7997148_06

Anlamları aynı oluyor fakat again tekrar, more bile daha demek burdada istediği bir daha yı kullanmamız

10 ay önce

zivistan

"Try doing it once again"

3 yıl önce

iamsui
iamsui

"try to doing it again" diyebilir miyiz yani try dan sonra to kullanabilir miyiz

3 yıl önce

trk577122

"to doing" olmaz, eğer "to" varsa "ing" olmamalı ama tabii "try to do" kabul edilebilir mi bilemiyorum.

1 yıl önce

candost2
candost2

Try doing it again. Cümlesinde niçin doing kullanılmış? Do niçin yanlış ?

2 yıl önce

ufukgenctu

"One more try again doing it." Neden olmaz, ya da tam anlamı nedir?

2 yıl önce

hakan_gulmez

Bütün Yorumlar '0' görünüyor bende. Niye acaba

1 yıl önce

onderarda

Fiiller gerund fiillerle kullanılanlar (isim fiil demek oluyormuş), infinitive fiillerle kullanılılanlar (fiilin mastar hali demek oluyormuş), bir de her ikisi ile kullanılanlar olarak 3 gruba ayrılıyor. Ayrıca bir çok özel kullanım durumu da söz konusu. Mesela Try fiilinin ardından Gerund halinde bir fiil kullanıldığında denemek anlamına gelirmiş. Try doing it once more (onu yapmayı bir daha dene). Try infinitive halinde bir fiille kullanıldığında ise çalışmak, çaba sarf etmek anlamına gelirmiş. Try to do it once more. (onu bir daha yapmaya çalış). Benim bu cümlelerden anladığım bu. Hatam varsa af ola.

3 ay önce

valdamir58

NEDEN ''ONE MORE'' U KABUL ETMEDİ

3 yıl önce

eren.uyani

Tyr to do taht again ?

4 yıl önce