"O, köpeklerden çok korkar."

Çeviri:She is very afraid of dogs.

4 yıl önce

18 Yorum


mali53

Geniş zamanda "is" neden kullanıldı? Bu bi isim cümlesi mi?

3 yıl önce

zlemKkkepe

He is afraid of dogs so much cümlesinin neresi yanlış?

4 yıl önce

burcuozyurek

ben de boyke dusunmustum neden boyle olmuyor ?

3 yıl önce

vvsey
vvsey

Öyle "o kadar çok" gibi olacak.

3 yıl önce

ramazan.sisman

Korkmak fiil değilmi burada biraz kafam karıştı

4 yıl önce

vvsey
vvsey

Korkmak bir fiil, ama "afraid" fiil değil. O bir sıfat. İngilizce, to be afraid, "korkan olmak" gibi söyleriz.

3 yıl önce

ofkaya

Afraid ile scare arasindaki fark nedir?

3 yıl önce

vvsey
vvsey

Korkmak ile korkutmak arasındaki bir fark. Ben köpeklerden korkuyorum. - I am afraid of dogs. Bir köpek beni korkuttu. - A dog scared me.

Ama "I am afraid" ile "I am scared" arasında çok az fark var. Belki "scared", daha somut, daha şimdilik gibi bir korku

3 yıl önce

NRizgar

afraid yerine scare kullanamaz mıyız?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

she is very scared of dogs diyebiliriz

4 yıl önce

SalihBilgili

ya da fear ı kullanarak nasıl yaparız ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

she fears dogs denebilir ama böyle durumlar icin fear kullanilmaz pek. fear cok daha güclü bir kavram.

4 yıl önce

afaystil

"is" neden kullanıldı pek anlamadım. Afraid fiil olmadığı için mi?

4 yıl önce

vvsey
vvsey

To be afraid. "Korkan olmak" gibi. "Afraid" fiil değil, bu yüzden "to be" ile kullanırız. He is afraid.

3 yıl önce

orkunozbekli

pretty'yi neden kabul etmiyor?

pretty pozitif bir anlam mı taşıyor.

3 yıl önce

mucalt

Neden "of" geldi onu anlamadim.

3 yıl önce

gangsanggun

"Afraid of" bir kalıptır

1 yıl önce

RanaAktan

She afraids of dogs very much dedim, anlamadı

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.