"O, köpeklerden çok korkar."

Çeviri:She is very afraid of dogs.

February 21, 2014

20 Yorum


mali53

Geniş zamanda "is" neden kullanıldı? Bu bi isim cümlesi mi?

February 20, 2015

mucalt

Neden "of" geldi onu anlamadim.

May 1, 2015

ofkaya

Afraid ile scare arasindaki fark nedir?

February 3, 2015

vvsey

Korkmak ile korkutmak arasındaki bir fark. Ben köpeklerden korkuyorum. - I am afraid of dogs. Bir köpek beni korkuttu. - A dog scared me.

Ama "I am afraid" ile "I am scared" arasında çok az fark var. Belki "scared", daha somut, daha şimdilik gibi bir korku

March 12, 2015

gangsanggun

"Afraid of" bir kalıptır

January 4, 2017

ramazan.sisman

Korkmak fiil değilmi burada biraz kafam karıştı

September 1, 2014

vvsey

Korkmak bir fiil, ama "afraid" fiil değil. O bir sıfat. İngilizce, to be afraid, "korkan olmak" gibi söyleriz.

March 12, 2015

SalihBilgili

ya da fear ı kullanarak nasıl yaparız ?

March 4, 2014

Selcen_Ozturk

she fears dogs denebilir ama böyle durumlar icin fear kullanilmaz pek. fear cok daha güclü bir kavram.

March 11, 2014

zlemKkkepe

He is afraid of dogs so much cümlesinin neresi yanlış?

July 14, 2014

afaystil

"is" neden kullanıldı pek anlamadım. Afraid fiil olmadığı için mi?

September 6, 2014

vvsey

To be afraid. "Korkan olmak" gibi. "Afraid" fiil değil, bu yüzden "to be" ile kullanırız. He is afraid.

March 12, 2015

orkunozbekli

pretty'yi neden kabul etmiyor?

pretty pozitif bir anlam mı taşıyor.

January 24, 2015

MyNickname11

Pretty; tatlı, sevimli gibi anlam taşıyor.

July 18, 2019

RanaAktan

She afraids of dogs very much dedim, anlamadı

May 23, 2017

Woodeland

Neden from ... falan değil de 'of' kullanılmış ve afraid fiil değil mi?

December 14, 2018

nergissmu

"Köpeklerden çok korkuyor" . gibi geldi bana, geniş zaman değil şu an olduğu için.

March 14, 2019

TanEr767552

From the dogs olmamı

May 11, 2019

Saint341

She is very affraid the dogs ??? neden kabul edilmedi . Yine bir kalıp meselesi sanırım.......

June 25, 2019

ibraa23

(.. to be afraid of) akradaslar bu bir kaliptir hicbir sekilde degismez anlami ise (-den kormak)

August 14, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.