1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O bizim otobüse binmemizi is…

"O bizim otobüse binmemizi istiyor."

Çeviri:He wants us to take the bus.

February 21, 2014

22 Yorum


aliaysungil

He wants us to take the bus. cümlesinde bulunan take nasıl oluyor da binmek manası geliyor anlayamadım, eşelemediğim sözcük kalmadı, bir taşıta ve/veya herhangi bir şeye binmek ile ilgili bir manasını bulamadım. Bilen bir arkadaş açıklama yapabilir mi ?

April 7, 2016

NihanMalko

"She wants us to get on the bus" seklinde cevap verdim she kismini kabul etmedi. He-she burada neden bir fark yaratiyor?

February 21, 2014

omercito
Mod

Normalde sadece "O" denildiğinde fark etmiyor. Alternatif çeviri eklenmemiş olabilir.

March 23, 2014

ZuncA

She değil get kullanmışssın ondan hata vermiş

September 14, 2019

brkdlgr

Birisinden bişey istemek kalıbı "to ask someone to do something" bu cümlede kullanılamz mı? Örn: She ask us to take the bus

October 31, 2014

edepyaHu...

To ne anlam katıyo

August 15, 2015

Mesutov

Bu cümledeki görevi iki fiili bağlıyor yani cümlede iki fiil varsa bazı fiillerde araya to girer bazılarında ikinci fiil ing alır

January 8, 2016

Selmanbgrynk

Infinitive ve Gerund konularına bi bak derim

June 3, 2019

qwertyali

sanırsam fiilden önce ve sonra to of as vs uygun ekler gelmek zorunda.

August 21, 2016

Vakkas105393

Mak mek mastar eki burdaki kullanımı.

March 19, 2018

edepyaHu...

To nelerde kullanılıyo

August 15, 2015

fourei

To fillerin ve nesnelerin önünde kullanılır.

August 16, 2017

Lale188

Get on:uçağa-arabaya-trene vb. binmek .Take a taxi, take a bus da bir taksi çevirmek,otobüse binmek anlamlarına geliyor.

July 22, 2018

mpz055

Bu cümlede us ı en sona koysak olmazmı

July 13, 2014

GkhanEK

He wants that we take the bus. Cümlesi doğru olur mu

December 14, 2014

gayesi

Ben de " He wants that we take on the bus" dedim, kabul etmedi.

September 12, 2017

Fulya63486

Ride ?

October 17, 2015

Sibelztrk19

"He wants our to take the bus. " Neden olmuyor?

July 7, 2018

semih159

Our: bizim

August 18, 2019

SabaBenzer

'he wants that we take the bus' da aynı anlama gelmez mi

April 13, 2019

SabineBergmann1

Bir cümle vardi: "Kadın uçaga binmek istemiyor" = the woman does not want to GET on the plane. "The woman does not want to TAKE the plane" yanlişti. Bu cümle: O bizim otobüse binmemizi istiyor" = "He wants us to TAKE the bus" ve "He wants us to GET into the bus" yanliş, Biri bunu bana açıklayabilir mi?

June 4, 2019

yyildirim02

He wants that we take the bus. Da kabul edilmeli

September 15, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.