1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O bizim otobüse binmemizi is…

"O bizim otobüse binmemizi istiyor."

Çeviri:He wants us to take the bus.

February 21, 2014

33 Yorum


aliaysungil

He wants us to take the bus. cümlesinde bulunan take nasıl oluyor da binmek manası geliyor anlayamadım, eşelemediğim sözcük kalmadı, bir taşıta ve/veya herhangi bir şeye binmek ile ilgili bir manasını bulamadım. Bilen bir arkadaş açıklama yapabilir mi ?


Lale188

Get on:uçağa-arabaya-trene vb. binmek .Take a taxi, take a bus da bir taksi çevirmek,otobüse binmek anlamlarına geliyor.


OrHaN.yildiz

araba icin get in kullanilir


NihanMalko

"She wants us to get on the bus" seklinde cevap verdim she kismini kabul etmedi. He-she burada neden bir fark yaratiyor?


omercito

Normalde sadece "O" denildiğinde fark etmiyor. Alternatif çeviri eklenmemiş olabilir.


ZuncA

She değil get kullanmışssın ondan hata vermiş


NeslihanBo8

Ben get kullandım kabul etti


SabineBergmann1

Bir cümle vardi: "Kadın uçaga binmek istemiyor" = the woman does not want to GET on the plane. "The woman does not want to TAKE the plane" yanlişti. Bu cümle: O bizim otobüse binmemizi istiyor" = "He wants us to TAKE the bus" ve "He wants us to GET into the bus" yanliş, Biri bunu bana açıklayabilir mi?


brkdlgr

Birisinden bişey istemek kalıbı "to ask someone to do something" bu cümlede kullanılamz mı? Örn: She ask us to take the bus


edepyaHu...

To nelerde kullanılıyo


fourei

To fillerin ve nesnelerin önünde kullanılır.


Sibelztrk19

"He wants our to take the bus. " Neden olmuyor?


Bur4k01

"Our" kendisinden sonra isimle birlikte kullanılır.

-Our pencil is expencive( Bizim kalemimiz pahalı)

-The girl lied to us.(Kız bize yalan söyledi) şeklinde gibi..


GokhanGecer

Ee tamam cumlede bizim


NiraGvn

our : bizim derken bize ait anlamında us : biz


pnar837669

Us,him,her bazı durumlarda iki fiilinde sonuna geliyor bazı durumlarda ise ilk fiilin sonuna to dan önce geliyor. Bu cümlede olduğu gibi. Bu ikisini nasıl ayırt edeceğimizi biliyor musunuz? Sürekli karıştırıyorum.


bhrglryz

Bunu ben de çok karıştırıyorum. Biri yardımcı olursa çok seviniriz


mpz055

Bu cümlede us ı en sona koysak olmazmı


GkhanEK

He wants that we take the bus. Cümlesi doğru olur mu


gayesi

Ben de " He wants that we take on the bus" dedim, kabul etmedi.


edepyaHu...

To ne anlam katıyo


Mesutov

Bu cümledeki görevi iki fiili bağlıyor yani cümlede iki fiil varsa bazı fiillerde araya to girer bazılarında ikinci fiil ing alır


qwertyali

sanırsam fiilden önce ve sonra to of as vs uygun ekler gelmek zorunda.


Vakkas105393

Mak mek mastar eki burdaki kullanımı.


Selmanbgrynk

Infinitive ve Gerund konularına bi bak derim


SabaBenzer

'he wants that we take the bus' da aynı anlama gelmez mi


yyildirim02

He wants that we take the bus. Da kabul edilmeli


Timur840446

take yerine get on neden kabul edilmediğini biri açıklayabilir mi ?


Sefa154155

He wants us to board the bus Buda kabul edilmeli.


erdemmengu

She wants us to get on our bus cümlesinin neresi yanlış. Bunu açıklayın lütfen...

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.