Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O bizim otobüse binmemizi istiyor."

Çeviri:He wants us to take the bus.

4 yıl önce

17 Yorum


aliaysungil

He wants us to take the bus. cümlesinde bulunan take nasıl oluyor da binmek manası geliyor anlayamadım, eşelemediğim sözcük kalmadı, bir taşıta ve/veya herhangi bir şeye binmek ile ilgili bir manasını bulamadım. Bilen bir arkadaş açıklama yapabilir mi ?

2 yıl önce

brkdlgr

Birisinden bişey istemek kalıbı "to ask someone to do something" bu cümlede kullanılamz mı? Örn: She ask us to take the bus

3 yıl önce

edepyaHu...

To ne anlam katıyo

3 yıl önce

Mesutov

Bu cümledeki görevi iki fiili bağlıyor yani cümlede iki fiil varsa bazı fiillerde araya to girer bazılarında ikinci fiil ing alır

2 yıl önce

qwertyali

sanırsam fiilden önce ve sonra to of as vs uygun ekler gelmek zorunda.

2 yıl önce

Vakkas105393

Mak mek mastar eki burdaki kullanımı.

6 ay önce

edepyaHu...

To nelerde kullanılıyo

3 yıl önce

fourei
fourei

To fillerin ve nesnelerin önünde kullanılır.

1 yıl önce

NihanMalko

"She wants us to get on the bus" seklinde cevap verdim she kismini kabul etmedi. He-she burada neden bir fark yaratiyor?

4 yıl önce

omercito
omercito

Normalde sadece "O" denildiğinde fark etmiyor. Alternatif çeviri eklenmemiş olabilir.

4 yıl önce

mpz055

Bu cümlede us ı en sona koysak olmazmı

4 yıl önce

GkhanEK

He wants that we take the bus. Cümlesi doğru olur mu

3 yıl önce

gayesi

Ben de " He wants that we take on the bus" dedim, kabul etmedi.

1 yıl önce

Fulya63486

Ride ?

2 yıl önce

Sibelztrk19

"He wants our to take the bus. " Neden olmuyor?

2 ay önce

Lale205872

Get on:uçağa-arabaya-trene vb. binmek .Take a taxi, take a bus da bir taksi çevirmek,otobüse binmek anlamlarına geliyor.

2 ay önce

erdemmengu

She wants us to get on our bus cümlesinin neresi yanlış. Bunu açıklayın lütfen...

3 yıl önce