"Bu enstrüman gelecek bölüm için önemlidir."

Çeviri:This instrument is important in the next section.

4 yıl önce

5 Yorum


yusufcan2017

neden for değil

3 yıl önce

zlemKkkepe

this instrument is important for the next episode. episode kelimesinin section kelimesinden farklı bir anlam taşıdığını düşünmüyorum

4 yıl önce

DenizMusta2

Episode filmlerde falan kullanılıyor. Bu cümlede bir enstrumandan bahsediliyor

7 ay önce

gkhan895868

This instrument is important for the next part. Oluyor arkadaşlar..

8 ay önce

gkhan895868

This instrument is important for the next part. Oluyor arkadaşlar

8 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.