Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bu enstrüman gelecek bölüm için önemlidir."

Çeviri:This instrument is important in the next section.

0
4 yıl önce

5 Yorum


yusufcan2017

neden for değil

8
Cevap ver3 yıl önce

zlemKkkepe

this instrument is important for the next episode. episode kelimesinin section kelimesinden farklı bir anlam taşıdığını düşünmüyorum

3
Cevap ver4 yıl önce

DenizMusta2

Episode filmlerde falan kullanılıyor. Bu cümlede bir enstrumandan bahsediliyor

0
Cevap ver5 ay önce

gkhan895868

This instrument is important for the next part. Oluyor arkadaşlar..

0
Cevap ver6 ay önce

gkhan895868

This instrument is important for the next part. Oluyor arkadaşlar

0
Cevap ver6 ay önce