"We do not have food, but at least we have water."

Çeviri:Bizim yemeğimiz yok ama en azından suyumuz var.

February 21, 2014

43 Yorum


goktugu

yemeğe sahip değiliz ama en azından suyumuz var'' Böylede olmalı..

March 13, 2015

ati_395

Aynen bende öyle yaptım farkı nedir anlatır mısınız?

August 31, 2016

mehmetsalihdemir

At least mı olmak zorunda. Kalıp mı? Yoksa "at" kullanmasak da olur mu

July 23, 2014

Selcen_Ozturk

kalıp

September 27, 2014

omrfatih

'yemeğimiz yok en azından suyumuz var' kabul edilmedi

September 21, 2015

Zura20

"ama" yı da istemiş olmalı sanırım

December 15, 2015

mahmutsah

"We do not have food,but we at least have water" neden olmaz

November 23, 2018

mahmutsah

Gramatik acidan aciklama getirebilecek olan var mi?

November 23, 2018

NARUTO530172

Ben de böyle düşündüm

December 16, 2018

kozkaptan

We do have water niye olmadi

July 20, 2014

brc.ctn840

Devrik cumleyi Algilayamiyor

September 15, 2015

FurkanTrk6

We have water at least(''at least'' ı sona yazsak olur mu

November 28, 2015

Velikarak

Yemeğimiz yok fakat en azından suyumuz var.

February 7, 2016

Selcukveli1

Ben bir c yim

December 10, 2017

HediyeEncq

do yapmak eki ise yapmayızı neden kabul etmiyor sahiplik gerektiriyor?

August 5, 2015

incikin_

Aslında bu cümlede "do" yapmak anlamı taşımıyor. Buradaki "do" bir dilbilgisi parçası. Geniş zamanda olumsuz cümle yapmak için ondan yararlandık. Ama zavallıcığın cümlede kendi anlamını taşımasına bile izin vermedik!

Cümlenin fiili "have" sahip olmak.

We have water.
= Suya sahibiz/suyumuz var.

We DO NOT have water.
= Suya sahip değiliz/suyumuz yok.

Gördüğünüz gibi "yapmak" anlamında hiçbir şey yok...

July 21, 2016

FatihC0

zavallıcık :D daha iyi anlatılamazdı :)

August 29, 2016

Berkay727610

we haven't water olamaz mıydı

May 5, 2017

bdjekwmdke

'we have not water' olmaz mıydı?

July 17, 2019

ademgb

"yemeğimiz yok ama en azından suyumuz mevcut" şeklinde de olabilir.

July 21, 2016

NailMuratM

biz yemeğe sahip değiliz ama en azından suya sahibiz olmalı

August 29, 2016

FeyizzSahin

yemeğe sahip değiliz ama en azından suyumuz var.

September 22, 2016

vahitparlak

"food" için "gıda" ya da "besin" kabul edilmedi. Acaba neden?

October 20, 2016

BurakErdogan09

Bu cümle harika.

October 30, 2016

Elif153970

"do" kullanmamızdaki amaç nedir ?

November 2, 2016

SerkanDeni3

Bizim yemeğimiz yok ama en azından suyumuz var.

December 2, 2016

DRNDKY

Ya ben °doğru° •sölüom• o yanlış anlio {bıktım laaaaa...!!!}

December 5, 2016

caner459416

We have not food.... şeklinde de yazilabilir mi? Yani we don't have .... degil de we have not... olsa yanlis mi

January 16, 2017

2861as

YEMEK= YİYECEK olmasına rağmen yiyeceğin kabul edilmemesi ilginç

February 10, 2017

KURDISHWOMAN

Yemek meal food yiyecek olmali diye dusundum ama hatali miyim

October 4, 2017

guler837816

Bence saçma değil

October 24, 2017

guler837816

Bence saçma değillll

October 24, 2017

CansayAkkaya

"Biz yemeğe sahip değiliz fakat en azından suya sahibiz." bu çeviriyi kabul etmediniz."Have" fiilinin tam anlamı,Türkçe karşılığı ben kendimi bildim bileli "sahip olmaktır".Bu cümlede var olmak veya var olmamak anlamı taşıyabilecek "be veya not be" fiili veya "there -is,are,was,were veya not" kalıbını göremiyorum.

November 14, 2017

Rana793258

Bu cumle cok guzelmis

January 22, 2018

zeynep_sa

Ben aynısını yazdım ama kabul etmedi anlamadım

June 10, 2018

MuRatzdem

En azından yerine neyseki yazdım kabul etmedi

October 28, 2016

hknglr72

Önceden we have got water cümlesini kendiniz doğru cevap diye yazdınız . Şimdi kabul etmiyorsunuz.

November 8, 2014

hsnhsynplz

Yemegimiz yerine besin de kullanilabilmeli

December 9, 2014

thereadinglyra

çok saçma olmaz ;D

August 25, 2017

bhdr06

yemeğe sahip değiliz diye başlıyorum kabul etmiyo arkadaş

December 22, 2014

Nevimztrka

Cevaplar doğru olsa bile mutlaka bir yanlisimizi bulmuş olmak için harflerin noktaları veya ayrı-bitişik yazilisi yanlış deniyor. .bu telefonun yazis hatalarıdir. Hevesimizi kırmasaniz diyorum. ..

January 3, 2016

Zeynep628541

Aynen benimde öyle oluyor

August 7, 2017

GlcanTopal

benimki doğruydu

June 6, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.