"Wedonothavefood,butatleastwehavewater."

Çeviri:Bizim yemeğimiz yok ama en azından suyumuz var.

4 yıl önce

31 Yorum


goktugu

yemeğe sahip değiliz ama en azından suyumuz var'' Böylede olmalı..

3 yıl önce

mehmetsalihdemir

At least mı olmak zorunda. Kalıp mı? Yoksa "at" kullanmasak da olur mu

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

kalıp

4 yıl önce

omrfatih

'yemeğimiz yok en azından suyumuz var' kabul edilmedi

3 yıl önce

Zura20
Zura20

"ama" yı da istemiş olmalı sanırım

2 yıl önce

FurkanTrk6

We have water at least(''at least'' ı sona yazsak olur mu

3 yıl önce

BurakErdogan09

Bu cümle harika.

2 yıl önce

mahmutsah

"We do not have food,but we at least have water" neden olmaz

1 hafta önce

mahmutsah

Gramatik acidan aciklama getirebilecek olan var mi?

1 hafta önce

kozkaptan

We do have water niye olmadi

4 yıl önce

HediyeEncq

do yapmak eki ise yapmayızı neden kabul etmiyor sahiplik gerektiriyor?

3 yıl önce

incikin_
incikin_

Aslında bu cümlede "do" yapmak anlamı taşımıyor. Buradaki "do" bir dilbilgisi parçası. Geniş zamanda olumsuz cümle yapmak için ondan yararlandık. Ama zavallıcığın cümlede kendi anlamını taşımasına bile izin vermedik!

Cümlenin fiili "have" sahip olmak.

We have water.
= Suya sahibiz/suyumuz var.

We DO NOT have water.
= Suya sahip değiliz/suyumuz yok.

Gördüğünüz gibi "yapmak" anlamında hiçbir şey yok...

2 yıl önce

FatihC0

zavallıcık :D daha iyi anlatılamazdı :)

2 yıl önce

brc.ctn840

Devrik cumleyi Algilayamiyor

3 yıl önce

Velikarak

Yemeğimiz yok fakat en azından suyumuz var.

2 yıl önce

ademgb

"yemeğimiz yok ama en azından suyumuz mevcut" şeklinde de olabilir.

2 yıl önce

NailMuratM

biz yemeğe sahip değiliz ama en azından suya sahibiz olmalı

2 yıl önce

FeyizzSahin

yemeğe sahip değiliz ama en azından suyumuz var.

2 yıl önce

vahitparlak

"food" için "gıda" ya da "besin" kabul edilmedi. Acaba neden?

2 yıl önce

Elif153970

"do" kullanmamızdaki amaç nedir ?

2 yıl önce

SerkanDeni3

Bizim yemeğimiz yok ama en azından suyumuz var.

2 yıl önce

DRNDKY

Ya ben °doğru° •sölüom• o yanlış anlio {bıktım laaaaa...!!!}

1 yıl önce

caner459416

We have not food.... şeklinde de yazilabilir mi? Yani we don't have .... degil de we have not... olsa yanlis mi

1 yıl önce

Asmngnr

YEMEK= YİYECEK olmasına rağmen yiyeceğin kabul edilmemesi ilginç

1 yıl önce

KURDISHWOMAN

Yemek meal food yiyecek olmali diye dusundum ama hatali miyim

1 yıl önce

guler837816

Bence saçma değil

1 yıl önce

guler837816

Bence saçma değillll

1 yıl önce

CansayAkkaya

"Biz yemeğe sahip değiliz fakat en azından suya sahibiz." bu çeviriyi kabul etmediniz."Have" fiilinin tam anlamı,Türkçe karşılığı ben kendimi bildim bileli "sahip olmaktır".Bu cümlede var olmak veya var olmamak anlamı taşıyabilecek "be veya not be" fiili veya "there -is,are,was,were veya not" kalıbını göremiyorum.

1 yıl önce

Selcukveli1

Ben bir c yim

11 ay önce

Rana793258

Bu cumle cok guzelmis

10 ay önce

zeynep_sa

Ben aynısını yazdım ama kabul etmedi anlamadım

5 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.