A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Tíz, húsz, harminc, negyven, ötven, hatvan, hetven, nyolcvan, kilencven, száz."

Fordítás:Ten, twenty, thirty, forty, fifty, sixty, seventy, eighty, ninety, one hundred.

1
4 éve

23 hozzászólás


kardos.laj

Csak egy kérdésem lenne:miért nem ezerig...egyesével?

23
Válasz13 éve

fectroll
fectroll

Válasz: CSAK.

2
Válasz3 éve

pitchmauses

Elfogadja az arab számokat is :)

9
Válasz3 éve

Kincskereso

El bizony! Teljesen lefordítottam a magyar szavakat angol számokra ;)

6
Válasz3 éve

affy

remek ez igy "idofutam" kozben..

6
Válasz4 éve

juhaszildi
juhaszildi

Te időfutam közben kommentelsz?

3
Válasz3 éve

affy

Sot, meg a hibakat is akkor szoktam jelenteni... :)

8
Válasz3 éve

Honti.Tamas.E

még ilyet ezertöl visszfele :)

4
Válasz3 éve

qbalint

Egyesével! :)

3
Válasz2 éve

Cristall2015

Mind jól írtam kivéve egyetleen betűt forty helyett fourty...:-( ...ugrott a szivecském...

3
Válasz3 éve

p3g2or

Máshol helyesnek véli az "a hundred"-et. Itt nem. Legalább konzisztens lehetne. :/

3
Válasz2 éve

sazoo

Ez egy hülye feladat, amit könnyű élírni...

2
Válasz3 éve

Csodor

Nem hiba, de ne, hogy már a Magyarul leírt számokat számokkal beírom és elfogadja, hol marad a gyakorlás?

2
Válasz3 éve

gotaTemesv

Nem vagyok hajlandó ezzel a hülye feladattal foglalkozni!

2
Válasz2 éve

Tarnai
Tarnai

Igazad van! Direkt el szoktam rontani, bosszúból. Amit közben mondok, nem írom ide :)

2
Válasz2 éve

AndrsTth532551

Hát nekem jó, de azért nehéz volt a három közül kiválasztani és amúgy eddig kéne:1000000000

1
Válasz1 éve

AndrsTth532551

Egyesével

0
Válasz1 éve

Duci0916

Innen nem lehet tovább lépni, mert a harmadik válsz rácsúszott a továbblépő "gombra". Tele van a puttonyom vele!

0
Válasz1 éve

SzabBla5

Az utolsó (helytelen) válaszlehetőség annyira lent van, hogy nem lehet rákattintani az "Ellenőrzés"-re, így hiába tudom a helyes megoldást (a második lehetőség), nem tudom érvényesíteni. Kérném szépen korrigálni a problémát. Tisztelettel !

0
Válasz1 éve

SzabBla5

...És hab a tortán, a "Tovább"-ra sem lehet rákattintani, ugyanazon okból. Így csak a kilépés lehetősége marad, elúszott a tíz pont. KÖSZI.

0
Válasz1 éve

cickafark90

Nem írja ki one hundred-et csak megoldàsként

0
Válasz1 éve

Barnus14

A hundred is jó lenne

0
Válasz8 hónapja

Barnus14

0
Válasz8 hónapja