"They have to create a car."

Fordítás:Egy autót kell megalkotniuk.

February 21, 2014

30 hozzászólás


Reflective

Egyre idegesítőbb a program ezeken a szinteken. Kevesebb megoldást fogad el, és abból áll egy-egy blokk helyes megoldása, hogy megtanulom melyik válaszra mi a helyes megoldás, és állandóan jelzem a hibákat. Kicsit fárasztó. De nagyon tetszik, és tudom, hogy minden kiforrott programhoz idő kell, ráadásul ingyen van, úgyhogy mindenképp boldog vagyok tőle. x)

February 26, 2014

nagyenyed

A magyar nyelv szabad szórendjéből adódóan a magasabb szinteken egyre több helyes válasz lesz, amiket egyenlőre nem írtak még be a készítők. A szinonimák miatt is, szóval ez eltart még egy darabig. Ha ezt a készítők tényleg ingyen csinálják a szabadidejükben, akkor köszönet érte, mi meg szépen türelmesen gyakoroljunk. Bár mindjárt megüt a guta, hogy nem tudok továbblépni:)

March 15, 2014

gsziszi

Egyetértek, de nem egyenlőre, hanem egyelőre

March 15, 2014

nagyenyed

kösz, akkor már magyarul is tanultam

March 15, 2014

zetorka

az a baj, hogy itt valahogy nem látom, hogy elfogadnák amit hibának jelentek be, pedig elég sok visszajelzést kapok, de itt már legalább másodszorra jelentem, hogy a "készíteniük kell egy autót" is helyes és megint nem fogadta el :S

March 5, 2014

radnaitomi

Szerintem kevesen vannak (lehet talán 3-4 kontributor), és szerintem naponta százával érkeznek az ilyen hibabejelentések, ők meg ingyen csinálják ezt a szabadidejükben... Úgyhogy inkább ezer köszönet, hogy annyi megvan már, amennyi megvan! :)

March 5, 2014

dokapeter

Nem látom be, miért nem jó: "Meg kell alkotniuk egy autót" Valaki elmagyarázhatná ( kérem)

February 21, 2014

dokijano

Nekem sem fogadta el ezt a (szintén jó) verziót. Jeleztem is az ezzel foglalkozóknak.

February 21, 2014

zetorka

azért, mert a program még fejlesztés alatt van és még nem javítottak ki minden hibát, jelenteni kell és akkor kijavítják

February 24, 2014

dokapeter

Köszönöm mindhármotoknak a reagálásokat. Lassan kezdem érteni, hogyan is működik ez, és roppantul tetszik.

February 25, 2014

radnaitomi

Teljesen jó az is.

February 21, 2014

bgdssusu

Ismét elrontottam... Pedig már majdnem sikerült: "meg kell alkotniuk egy autót"... Sajna ez nem jó, mert a jó válasz ez: "Egy autót kell megalkotniuk."...

Aki meg az előző hozzászólásomra adott egy "-" jelet, az valószínűleg élvezi, ha minden második feladatban a duolingo hibázik. Vagy esetleg Ő már tudja, hogyan kell MEGALKOTNI egy autót?

March 10, 2014

gsziszi

Szerintem nem hisztizni kell, hanem jelenteni. Mi most éppen létrehozunk valamit, ugyanis még csak béta változatban vagyunk. Nem arról szól ez az egész, hogy most minél több pontot érjünk el, hanem, hogy jobbá tegyük. Peace...

March 10, 2014

miklos44

Ezt így értem, sőt egyet is értek azzal. hogy nem a pontszerzés a fontos, nem hisztizni kell. Ha ráadásul egy rossz válaszra -főként ha a kis tudatlan kérdezi is, hogy miért nem jó a válasza- kapunk magyarázatot. Így tényleg lehet jól tanulni a duolingo-val. Hál'Istennek a válaszadók többsége kiválóan magyaráz és ötleteket ad. Köszönöm ezúttal is nekik.

May 17, 2014

affy

Tudod, eleg sokan adtak fel azert, mert jelentettek, es sokaig nem tortent semmi. En ma is jelentettem (2014.05.16) es koraban is (kb egy honapja). Egy ideig lehet azzal takarozni, hogy beta meg a duo, de idovel mar ciki lesz egy kicsit..

May 16, 2014

JutkaBerecz

Mi az a béta változat ezek szerint te tudod.megköszönném ha felvilágosítanál.

June 25, 2014

nyusziagyar

Béta változat azt jelenti, hogy még nincs kész, tulajdonképpen a mi hibabejelentéseink miatt lesz egyre használhatóbb a program. ;)

June 25, 2014

Kistaki73

Én is azt írtam, hogy meg kell csinálniuk egy autót. Biztos bennem van a hiba.

March 7, 2014

gsziszi

Megcsinál az inkább javítást jelent, nem létrehozást. Create az létrehoz, megalkot inkább

March 9, 2014

miklos44

Elnézést, de nem értek egyet. Komoly alkotás után is szokás mondani: Megcsináltam! Azon kívül a javítás is lehet alkotás. A lényeg szép és gazdag a magyar nyelv.

May 2, 2014

lehnerv

Másik lehetséges stratégia, hogy egy ideig átmész másik nyelvre amedig elég ott az angolod

April 6, 2014

miklos44

Teljesen igaza van Reflective-nek. Pl. A "Meg kell alkotniuk egy autót." a helyes megoldás szavait használja pontosan, de más sorrendben. Mégsem fogadja el.Ki érti ezt???

April 7, 2014

jokutine

Meg kell alkotniuk egy autót miért nem jó?

May 2, 2014

jokutine

Meg kell alkotniuk egy autót. Ez miért nem jó?

May 2, 2014

pkatica51

Ugyanazt írtam, csak más szórendben, szerintem ez is egy megoldás !!

May 2, 2014

csodapokmona

Meg kell csinalniuk egy autot. Szerintem ertelmesebben hangzik mint hogy alkotniuk.

May 11, 2014

Kincskereso

Ez nem a rossz autó megjavításának esete, hanem egy autótervezési eset: gyors, keveset fogyaszt, stb: https://www.facebook.com/megameter

October 9, 2014

akiralyb

alkotni kel nekik, vagy készíteni kell nekik nem ugyan az?

March 8, 2015

donr13

nekik alkotni kell egy autót

August 30, 2017

vaszary.zo

Kèszíteniük kell egy autót

December 26, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.