"They have to create a car."

Fordítás:Egy autót kell megalkotniuk.

February 21, 2014

31 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


Reflective

Egyre idegesítőbb a program ezeken a szinteken. Kevesebb megoldást fogad el, és abból áll egy-egy blokk helyes megoldása, hogy megtanulom melyik válaszra mi a helyes megoldás, és állandóan jelzem a hibákat. Kicsit fárasztó. De nagyon tetszik, és tudom, hogy minden kiforrott programhoz idő kell, ráadásul ingyen van, úgyhogy mindenképp boldog vagyok tőle. x)


nagyenyed

A magyar nyelv szabad szórendjéből adódóan a magasabb szinteken egyre több helyes válasz lesz, amiket egyenlőre nem írtak még be a készítők. A szinonimák miatt is, szóval ez eltart még egy darabig. Ha ezt a készítők tényleg ingyen csinálják a szabadidejükben, akkor köszönet érte, mi meg szépen türelmesen gyakoroljunk. Bár mindjárt megüt a guta, hogy nem tudok továbblépni:)


gsziszi

Egyetértek, de nem egyenlőre, hanem egyelőre


nagyenyed

kösz, akkor már magyarul is tanultam


zetorka

az a baj, hogy itt valahogy nem látom, hogy elfogadnák amit hibának jelentek be, pedig elég sok visszajelzést kapok, de itt már legalább másodszorra jelentem, hogy a "készíteniük kell egy autót" is helyes és megint nem fogadta el :S


radnaitomi

Szerintem kevesen vannak (lehet talán 3-4 kontributor), és szerintem naponta százával érkeznek az ilyen hibabejelentések, ők meg ingyen csinálják ezt a szabadidejükben... Úgyhogy inkább ezer köszönet, hogy annyi megvan már, amennyi megvan! :)


dokapeter

Nem látom be, miért nem jó: "Meg kell alkotniuk egy autót" Valaki elmagyarázhatná ( kérem)


dokijano

Nekem sem fogadta el ezt a (szintén jó) verziót. Jeleztem is az ezzel foglalkozóknak.


zetorka

azért, mert a program még fejlesztés alatt van és még nem javítottak ki minden hibát, jelenteni kell és akkor kijavítják


dokapeter

Köszönöm mindhármotoknak a reagálásokat. Lassan kezdem érteni, hogyan is működik ez, és roppantul tetszik.


radnaitomi

Teljesen jó az is.


bgdssusu

Ismét elrontottam... Pedig már majdnem sikerült: "meg kell alkotniuk egy autót"... Sajna ez nem jó, mert a jó válasz ez: "Egy autót kell megalkotniuk."...

Aki meg az előző hozzászólásomra adott egy "-" jelet, az valószínűleg élvezi, ha minden második feladatban a duolingo hibázik. Vagy esetleg Ő már tudja, hogyan kell MEGALKOTNI egy autót?


gsziszi

Szerintem nem hisztizni kell, hanem jelenteni. Mi most éppen létrehozunk valamit, ugyanis még csak béta változatban vagyunk. Nem arról szól ez az egész, hogy most minél több pontot érjünk el, hanem, hogy jobbá tegyük. Peace...


miklos44

Ezt így értem, sőt egyet is értek azzal. hogy nem a pontszerzés a fontos, nem hisztizni kell. Ha ráadásul egy rossz válaszra -főként ha a kis tudatlan kérdezi is, hogy miért nem jó a válasza- kapunk magyarázatot. Így tényleg lehet jól tanulni a duolingo-val. Hál'Istennek a válaszadók többsége kiválóan magyaráz és ötleteket ad. Köszönöm ezúttal is nekik.


affy

Tudod, eleg sokan adtak fel azert, mert jelentettek, es sokaig nem tortent semmi. En ma is jelentettem (2014.05.16) es koraban is (kb egy honapja). Egy ideig lehet azzal takarozni, hogy beta meg a duo, de idovel mar ciki lesz egy kicsit..


JutkaBerecz

Mi az a béta változat ezek szerint te tudod.megköszönném ha felvilágosítanál.


nyusziagyar

Béta változat azt jelenti, hogy még nincs kész, tulajdonképpen a mi hibabejelentéseink miatt lesz egyre használhatóbb a program. ;)


Kistaki73

Én is azt írtam, hogy meg kell csinálniuk egy autót. Biztos bennem van a hiba.


gsziszi

Megcsinál az inkább javítást jelent, nem létrehozást. Create az létrehoz, megalkot inkább


miklos44

Elnézést, de nem értek egyet. Komoly alkotás után is szokás mondani: Megcsináltam! Azon kívül a javítás is lehet alkotás. A lényeg szép és gazdag a magyar nyelv.


lehnerv

Másik lehetséges stratégia, hogy egy ideig átmész másik nyelvre amedig elég ott az angolod


miklos44

Teljesen igaza van Reflective-nek. Pl. A "Meg kell alkotniuk egy autót." a helyes megoldás szavait használja pontosan, de más sorrendben. Mégsem fogadja el.Ki érti ezt???


jokutine

Meg kell alkotniuk egy autót miért nem jó?


jokutine

Meg kell alkotniuk egy autót. Ez miért nem jó?


pkatica51

Ugyanazt írtam, csak más szórendben, szerintem ez is egy megoldás !!


Napci257

Meg kell csinalniuk egy autot. Szerintem ertelmesebben hangzik mint hogy alkotniuk.


Kincskereso

Ez nem a rossz autó megjavításának esete, hanem egy autótervezési eset: gyors, keveset fogyaszt, stb: https://www.facebook.com/megameter


akiralyb

alkotni kel nekik, vagy készíteni kell nekik nem ugyan az?


donr13

nekik alkotni kell egy autót


vaszary.zo

Kèszíteniük kell egy autót


EditMszros

Egy autót kell készíteniük. Ezt elfogadja!!!!!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.