"Bizim şekerimiz var."

Çeviri:We have sugar.

4 yıl önce

29 Yorum


FatihSatlm

Soru ilk geldiğinde "we have sugar" yazdım yanlış dedi 2. Kez girdim bukez "we have our sugar" yazdım kabul etti ama alternatif cevap olarak "we have sugar" doğru olarak gösterdi bu nasıl bir çelişki

4 yıl önce

YunusEmreK983434

Ben "we have sugar" yazdim kabul etti.

2 yıl önce

selenuzeyen

Yanlış yazmış olabilirsin

3 yıl önce

AinaDoanay

Bende we have got sugar dedim kabul etti

3 yıl önce

figenay1

bana yanlıs dedi we have sugar için..we have our sugar ddedi

1 ay önce

esatkartal

yanlız our kullanılması için bizim şekerimiz gibi aitlik eki olması lazım bizim şekerimiz var da olmaz

4 yıl önce

1058417413

We biz, our bizim değilmi?

4 yıl önce

SrdrDmrbs

We have bizim yani sahiplik bildirir

3 yıl önce

Yagmirella

We have sugarı kabul etmedi. Doğrusunda candy yazıyor hayret bir şey

3 yıl önce

Abdullah188435

"candy" şeker demek mi? bende we have candy dedi

3 yıl önce

YgZelma

We have a candy bu kadar olmaz.. .Herşeyin başına a istiyor bu ne ya? Yanlış bu artık bırakacam 4 yıl kursa gittim daha mı iyi bilecek?!

2 yıl önce

Atahan218399

Arkadaşlar mesela we have sugar dedik ya peki hangi durumlarda we have a suger geliyor

2 yıl önce

boloom1

Şeker pasta degilmi

2 yıl önce

amine857275

Güzel ben çok beğendim

1 yıl önce

ElifNur939463

Cok kolaydi

1 yıl önce

Rabiasoysa1

Cok guzel bir uyguluma

1 yıl önce

BurakGzaa

We have our sugar dogru olan bu da nedrn our oraya geldi sahiplenmek mi

4 yıl önce

Salih1306

Arkadaslar we have candy cumlesi bile dogru oluyor burda our degil we kullanilir anlami da biz sekere sahibiz anlamini veriyor

4 yıl önce

erenaslaan

'We have got sugar' ile 'We have sugar' arasında fark var mı ?

4 yıl önce

TheProStudent

Anlam farkı yok. "have got" şeklindeki kullanım İngiliz İngilizcesinde, "have" ile kullanım Amerikan İngilizcesinde tercih edilir.

3 yıl önce

yavbuneyav

We have a sugar degil mi

3 yıl önce

TheProStudent

Sugar sayılamayan bir isim olduğu için başına a getirilmez.

3 yıl önce

demilena__

Has got olmaliydi bence

3 yıl önce

Naz-_-
Naz-_-

Our yanlış bizim oluyo

3 yıl önce

etguu

pardon ama bizim =our olması lazım değil mi biri açıklayıp yardımcı olabilir mi

3 yıl önce

zzzgads

ben we have got a sugar dedim kabul etmedi orada a gelmesi gerekmiyor mu

3 yıl önce

bur159152

Hayir

1 yıl önce

TheProStudent

One sugar, two sugars diye sayamadığımız için olmaz.

3 yıl önce

NesibeMurat

Our ne alaka

6 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.