"Bizim şekerimiz var."

Çeviri:We have sugar.

February 21, 2014

16 Yorum
Tartışma kilitli.


FatihSatlm

Soru ilk geldiğinde "we have sugar" yazdım yanlış dedi 2. Kez girdim bukez "we have our sugar" yazdım kabul etti ama alternatif cevap olarak "we have sugar" doğru olarak gösterdi bu nasıl bir çelişki


YunusEmreK983434

Ben "we have sugar" yazdim kabul etti.


selenuzeyen

Yanlış yazmış olabilirsin


esatkartal

yanlız our kullanılması için bizim şekerimiz gibi aitlik eki olması lazım bizim şekerimiz var da olmaz


boloom1

Şeker pasta degilmi


1058417413

We biz, our bizim değilmi?


SrdrDmrbs

We have bizim yani sahiplik bildirir


Atahan218399

Arkadaşlar mesela we have sugar dedik ya peki hangi durumlarda we have a suger geliyor


FatihDal13

Neden the kullanmiyoruz we have the sugar olmasi lazim degilmi hani sekerimiz diyo seker olsa tamam anliycam ama sekerimiz diyoo


Abdullah188435

"candy" şeker demek mi? bende we have candy dedi


CapSpidey

candy yediğimiz şeker, sugar da toz şeker ya da küp şeker gibi düşünebilirsin


YgZelma

We have a candy bu kadar olmaz.. .Herşeyin başına a istiyor bu ne ya? Yanlış bu artık bırakacam 4 yıl kursa gittim daha mı iyi bilecek?!


amine857275

Güzel ben çok beğendim

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.