1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Bizim şekerimiz var."

"Bizim şekerimiz var."

Çeviri:We have sugar.

February 21, 2014

37 Yorum


FatihSatlm

Soru ilk geldiğinde "we have sugar" yazdım yanlış dedi 2. Kez girdim bukez "we have our sugar" yazdım kabul etti ama alternatif cevap olarak "we have sugar" doğru olarak gösterdi bu nasıl bir çelişki


YunusEmreK983434

Ben "we have sugar" yazdim kabul etti.


selenuzeyen

Yanlış yazmış olabilirsin


AinaDoanay

Bende we have got sugar dedim kabul etti


figenay1

bana yanlıs dedi we have sugar için..we have our sugar ddedi


esatkartal

yanlız our kullanılması için bizim şekerimiz gibi aitlik eki olması lazım bizim şekerimiz var da olmaz


1058417413

We biz, our bizim değilmi?


SrdrDmrbs

We have bizim yani sahiplik bildirir


Abdullah188435

"candy" şeker demek mi? bende we have candy dedi


IkaEurus

candy yediğimiz şeker, sugar da toz şeker ya da küp şeker gibi düşünebilirsin


erenaslaan

'We have got sugar' ile 'We have sugar' arasında fark var mı ?


TheProStudent

Anlam farkı yok. "have got" şeklindeki kullanım İngiliz İngilizcesinde, "have" ile kullanım Amerikan İngilizcesinde tercih edilir.


Yagmirella

We have sugarı kabul etmedi. Doğrusunda candy yazıyor hayret bir şey


YgZelma

We have a candy bu kadar olmaz.. .Herşeyin başına a istiyor bu ne ya? Yanlış bu artık bırakacam 4 yıl kursa gittim daha mı iyi bilecek?!


Atahan218399

Arkadaşlar mesela we have sugar dedik ya peki hangi durumlarda we have a suger geliyor


boloom1

Şeker pasta degilmi


amine857275

Güzel ben çok beğendim


Rabiasoysa1

Cok guzel bir uyguluma


BurakGzaa

We have our sugar dogru olan bu da nedrn our oraya geldi sahiplenmek mi


Salih1306

Arkadaslar we have candy cumlesi bile dogru oluyor burda our degil we kullanilir anlami da biz sekere sahibiz anlamini veriyor


yavbuneyav

We have a sugar degil mi


TheProStudent

Sugar sayılamayan bir isim olduğu için başına a getirilmez.


demilena__

Has got olmaliydi bence


Naz-_-

Our yanlış bizim oluyo


etguu

pardon ama bizim =our olması lazım değil mi biri açıklayıp yardımcı olabilir mi


zzzgads

ben we have got a sugar dedim kabul etmedi orada a gelmesi gerekmiyor mu


TheProStudent

One sugar, two sugars diye sayamadığımız için olmaz.


NgVaR

"Bizim şekerimiz var" cümlesi için "we have sugar" kabul ederken, "bizim portakalımız var" cümlesinde "we have the orange" doğru kabul ediliyor. Burada "the" neye göre geliyor?


pearl832768

we have the sugar olur mu dicem ama kabul etmedi


HARUN836139

We have the sugar olması gerekmiyor mu?


Aylinztrk3

We are have sugar neden olmuyor


Merve557826

Neden doğru cevap diyip hakkımı yok ediyor?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.