"Onlar bu şarabın içindeki alkol miktarını azalttılar."

Çeviri:They have reduced the alcohol in this wine.

4 yıl önce

5 Yorum


vhandeli

Türkçe cümlede miktar kelimesi kullanıldığı halde çeviride amount kelimesi kabul edilmedi. "they reduced the alcohol amount in this wine". Verilen İngilizce tercümenin Türkçesi "Bu şarabın içindeki alkolü azalttılar" şeklinde olurdu.

4 yıl önce

.soul.

bahsettiğiniz problem siz yazdıktan sonra düzeltilmiş olsa gerek. şöyle ikinci bir tercüme de var çünkü: They've reduced the amount of alcohol in this wine.

4 yıl önce

AliKOPRULU

05.12.2014 daha düzeltilmemiş

4 yıl önce

ugurleef
ugurleef

Bu cumleden bir sey anlamadım

2 yıl önce

hursityesil

8.11.2016 düzeltilmemiş

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.