1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onlar bu şarabın içindeki al…

"Onlar bu şarabın içindeki alkol miktarını azalttılar."

Çeviri:They have reduced the alcohol in this wine.

February 21, 2014

21 Yorum


vhandeli

Türkçe cümlede miktar kelimesi kullanıldığı halde çeviride amount kelimesi kabul edilmedi. "they reduced the alcohol amount in this wine". Verilen İngilizce tercümenin Türkçesi "Bu şarabın içindeki alkolü azalttılar" şeklinde olurdu.


sukruaslan51

Doğru, bu tercüme eksik.


A--U

16.03.2019-düzeltilmemiş. o'miktar'ın ingilizcesi editöre kaçsın.


smartmanist

They reduced the amount of alcohol in this wine.


NERGIS640887

Bu cumle hala duzeltilmemis 08.10.2019


Hamed.r.z

I think it should be " they reduced ...." Not " they have reduced ..."


AhmetCevahir

They have reduced ile They reduced arasındaki anlam farkını ne veriyor?


melek718946

Burada tens gecmis zaman olarak verilmisse illa ki yakin gecmis olmasi gerektigini biz nereden bilebiliriz. Dolayisi ile past tense ile kurulan cumle kabul edilmeli. Rapor ettim. Ama kaile alinir mi bilemem. Ayrica bu cumle "onlar bu sarabin icindeki alkol miktarini azalttilar"diye cevrilmisse "they reduced the amout of the alcohol in this wine " cumlesi kabul edilmeli idi


hursityesil

8.11.2016 düzeltilmemiş


ugurleef

Bu cumleden bir sey anlamadım


F.SELCUK

Evet düzeltmemişler


lalelalelale

Yine yanlış bir cevap vermişsiniz.Sorudaki miktar sözcüğünün cevabınız da karşılığı yok.Doğru cevap,They reduced the amount of alcohol in this wine olacaktı.Düzeltiniz lütfen.


Aybeniz828518

They decreased the quantity of alcohol in this wine. Azaltmislar olsaydi eyer they have decreased olurdu


melek718946

Tarih 29 . 07.2020


.hilal.

17.09.2020hala duzeltilmemis


eymenali

01.12.2020 hâlâ düzeltilmemiş


melek72372

06.02.2021 they have reduced the amount of alcohol in this wine. Kabul edildi


WhatIsTheHakikat

They reduced the amount of alcohol in this wine. Really this is correct?


mran928569

20.02.2021 hala amount kelimesine yer verilmemiş

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.