1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I never go anywhere."

"I never go anywhere."

Fordítás:Soha nem megyek sehova.

February 21, 2014

22 hozzászólás


petit2000

Az angolban egy tagadás is elég, bezzeg a magyarban 3 az igazság. :)


Mriusz5

Tessék:

Sosehova megyek.

Még rövidebb is, mint az angol.


nagyenyed

"nem megyek soha sehova" ez miért nem jó?


Harga

Jelezd nekik.


nagyenyed

én már nem tudom, hol van, de ha valaki arra jár, jelezze!


munkamama

sosem járok sehova. Miért nem jó?


csubakka2

Soha nem megyek sehová se nem. :-D


baranyaid

Nem megyek soha sehova


baranyaid

Soha sem megyek sehova


myplay5656

Én sose járok sehova - ez nem jó !


LaukTams

Soha nem megyek sehova,miért nem jó


Kaska01

nekem ez jó volt


Ref257530

Az angolban kötött a mondat felépítése. Alany, állítmány, jelzők, határozók, stb. Pontosan én sem tudom, utána kell nézni.


Harga

Csak kijelentő mondatra érvényes: Alany, állítmány, tárgy, határozók, (a határozók: mód, hely idő, amik közül az utolsó a mondat elejére is kerülhet, vagy maradhat a végén), és a jelzők a jelzett szó közelében, szokástól függően vagy közvetlenül előtte vagy utána. Alany és állítmány szinte kötelező, csak hiányos mondatokból hiányozhat, de amíg csak tanulunk, azokat kerüljük.


animanika

miért nincs tagadószó??? Nem


Harga

Van. Ever - nem tagad. Never - tagad. A magyar duplán tagad: Soha sem (sose). Az angol csak egyszer: never. Nem érdemes a szavakon tipródni, ami lényeges: Hogy hangzik, hogy írják, mit jelent a kifejezés.


Agnes411218

Soha sem megyek sehová? Nem helyett a sem nem jó?


Harga

Soha nem - két szó. Sohasem - egybe írandó. Egyébként szinonimák.


KrolyHolcz

Soha sem megyek sehova is valid szerintem


pacher8475

Háromszor is jó választ írtam, mégse fogadta el


Harga

Talán csak egyszer kellett volna. Csak érdeklődés: Mi volt az a jó válasz és melyik kérdésre?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.