A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I never go anywhere."

Fordítás:Soha nem megyek sehova.

4 éve

18 hozzászólás


petit2000

Az angolban egy tagadás is elég, bezzeg a magyarban 3 az igazság. :)

4 éve

nagyenyed

"nem megyek soha sehova" ez miért nem jó?

4 éve

Harga
Harga

Jelezd nekik.

4 éve

nagyenyed

én már nem tudom, hol van, de ha valaki arra jár, jelezze!

4 éve

munkamama

sosem járok sehova. Miért nem jó?

3 éve

baranyaid

Nem megyek soha sehova

4 éve

baranyaid

Soha sem megyek sehova

4 éve

myplay5656

Én sose járok sehova - ez nem jó !

3 éve

csubakka2

Soha nem megyek sehová se nem. :-D

2 éve

LaukTams

Soha nem megyek sehova,miért nem jó

2 éve

Kaska01

nekem ez jó volt

1 éve

Ref257530

Az angolban kötött a mondat felépítése. Alany, állítmány, jelzők, határozók, stb. Pontosan én sem tudom, utána kell nézni.

2 éve

Harga
Harga

Csak kijelentő mondatra érvényes: Alany, állítmány, tárgy, határozók, (a határozók: mód, hely idő, amik közül az utolsó a mondat elejére is kerülhet, vagy maradhat a végén), és a jelzők a jelzett szó közelében, szokástól függően vagy közvetlenül előtte vagy utána. Alany és állítmány szinte kötelező, csak hiányos mondatokból hiányozhat, de amíg csak tanulunk, azokat kerüljük.

1 éve

Blasko_Zsofia

Nem megyek sehova.

2 éve

animanika

miért nincs tagadószó??? Nem

8 hónapja

Harga
Harga

Van. Ever - nem tagad. Never - tagad. A magyar duplán tagad: Soha sem (sose). Az angol csak egyszer: never. Nem érdemes a szavakon tipródni, ami lényeges: Hogy hangzik, hogy írják, mit jelent a kifejezés.

8 hónapja

Agnes411218

Soha sem megyek sehová? Nem helyett a sem nem jó?

5 hónapja

Harga
Harga

Soha nem - két szó. Sohasem - egybe írandó. Egyébként szinonimák.

5 hónapja