1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The man drinks the water."

"The man drinks the water."

Fordítás:A férfi megissza a vizet.

February 21, 2014

23 hozzászólás


[törölt felhasználó]

    A férfi vizet iszik. Miért nem jó?


Zsombi62

    én is ezt írtam. nem értem mi a rossz


CsengeMoln8

    Én is ezt kérdezem


    [törölt felhasználó]

      Közben arra jutottam, hogy talán azért így a jó, mert határozott névelő szerepel.


ZsoltiA

      Szerintem is azért nem jó


kaizermate

      JA, JA........ /}:...


kicsitunderke

      A mondatban két határozott névelő van. Így nem egy férfi vizet iszik hanem "a" férfi "a" vizet issza meg.


2603320

      Bagoly utállak , mert nem tudsz magyarul.


Angelika966735

      A férfi vizet iszik.Ez miért nem jó?


vfp-hu

      jó kérdés, én is beleszaladtam


KIldi

      Es mi van ha nem megissza, hanem issza es ket kortyot benne hagy...


lajkoancsi

      Az enyém jó lett


HystericalB

      Ugyan ez a baj nalam is. a ferfi vizet iszik..


akaratos

      és is belefutottam


Nikii55

      Nálam is ez volt a baj :/


zsofi0001

      Úgy látszik csak én írtam jót


dragon0110

      Ez nem jo szar bazmeg


Iridium76

      A "the" nevelő miatt.


JaneAlerion

      Igen itt konkrétan rá mutatnak hogy A vizet issza meg


BrNraAnna

      Szerintem jó kis játék!


ronZldfldi

      Te hol van a nagy batűvel írt the?!!

      Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.