A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The man drinks the water."

Fordítás:A férfi megissza a vizet.

4 éve

23 hozzászólás


soulonefonix

A férfi vizet iszik. Miért nem jó?

4 éve

Zsombi62

én is ezt írtam. nem értem mi a rossz

3 éve

FrimeXvagyok

Én sem értem melyik agybajos csinálta ezt? :"D

5 hónapja

IllsLvia

Mert nem azt jelenti

1 hete

soulonefonix

Közben arra jutottam, hogy talán azért így a jó, mert határozott névelő szerepel.

4 éve

ZsoltiA

Szerintem is azért nem jó

4 éve

Zsombi62

Ja, értem

3 éve

kaizermate

JA, JA........ /}:...

2 éve

kicsitunderke

A mondatban két határozott névelő van. Így nem egy férfi vizet iszik hanem "a" férfi "a" vizet issza meg.

4 éve

2603320

Bagoly utállak , mert nem tudsz magyarul.

2 éve

vfp-hu

jó kérdés, én is beleszaladtam

4 éve

KIldi

Es mi van ha nem megissza, hanem issza es ket kortyot benne hagy...

4 éve

kondas91

Az szívás

2 éve

lajkoancsi

Az enyém jó lett

3 éve

HystericalB

Ugyan ez a baj nalam is. a ferfi vizet iszik..

4 éve

akaratos

és is belefutottam

4 éve

Nikii55

Nálam is ez volt a baj :/

4 éve

zsofi0001

Úgy látszik csak én írtam jót

4 éve

dragon0110

Ez nem jo szar bazmeg

3 éve

Lodo2411

A férfi iszik vizet. Ez miért nem jó?!

3 éve

ZoltnOrosz1

A férfi vizet iszik. Miért nem jo? He?

3 éve

nloci
nloci

Mert az így lenne: The man drinks water.

5 hónapja

viktor.pus

Dik

4 éve