Duolingo is the most popular way to learn languages in the world. Best of all, it's 100% free!

"The man drinks the water."

Translation:A férfi megissza a vizet.

0
4 years ago

22 Comments


soulonefonix

A férfi vizet iszik. Miért nem jó?

20
Reply4 years ago

Zsombi62

én is ezt írtam. nem értem mi a rossz

0
Reply2 years ago

FrimeXvagyok

Én sem értem melyik agybajos csinálta ezt? :"D

0
Reply4 months ago

soulonefonix

Közben arra jutottam, hogy talán azért így a jó, mert határozott névelő szerepel.

11
Reply4 years ago

ZsoltiA

Szerintem is azért nem jó

1
Reply4 years ago

Zsombi62

Ja, értem

1
Reply2 years ago

kaizermate

JA, JA........ /}:...

1
Reply2 years ago

kicsitunderke

A mondatban két határozott névelő van. Így nem egy férfi vizet iszik hanem "a" férfi "a" vizet issza meg.

7
Reply14 years ago

2603320

Bagoly utállak , mert nem tudsz magyarul.

3
Reply2 years ago

vfp-hu

jó kérdés, én is beleszaladtam

1
Reply4 years ago

KIldi

Es mi van ha nem megissza, hanem issza es ket kortyot benne hagy...

1
Reply3 years ago

kondas91

Az szívás

0
Reply2 years ago

lajkoancsi

Az enyém jó lett

1
Reply3 years ago

dragon0110

Ez nem jo szar bazmeg

1
Reply3 years ago

HystericalB

Ugyan ez a baj nalam is. a ferfi vizet iszik..

0
Reply4 years ago

akaratos

és is belefutottam

0
Reply4 years ago

Nikii55

Nálam is ez volt a baj :/

0
Reply4 years ago

zsofi0001

Úgy látszik csak én írtam jót

-1
Reply3 years ago

Lodo2411

A férfi iszik vizet. Ez miért nem jó?!

-1
Reply3 years ago

ZoltnOrosz1

A férfi vizet iszik. Miért nem jo? He?

-1
Reply3 years ago

nloci
nloci

Mert az így lenne: The man drinks water.

0
Reply4 months ago

viktor.pus

Dik

-2
Reply4 years ago